• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inleiding strategische marketing

van plan naar implementatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089538840
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
164

Waar gaat het over?

Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie 'verplicht' de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken. Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, video's en powerpointpresentaties. Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het 'eindproduct' een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
10,40
nog 1 op voorraad
6,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
10,40
nog 1 op voorraad
6,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90