• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing 3.0

vind de klik met je klant
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

10,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing 3.0
Marketing 3.0
Als nieuw
10,10
10000365519
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462201248
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
192

Waar gaat het over?

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften, zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit temaken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellenen - principes sluiten hier niet meer op aan.Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers - die bewuster, actieveren invloedrijker zijn dan ooit - als integraal onderdeel van je marketing- enbusinessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.* waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;* welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk brengen;* hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkstebelanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren en leveranciers.Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en isbekend van de 4 P's van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers, waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management.Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werd door het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de '50 Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing'.Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark-Plus, Inc.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
15,20
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
15,20