• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing 3.0

Vind de klik met je klant
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

3,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing 3.0
Marketing 3.0
Echt gebruikt
3,90
ISBN
9789052617886
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten. Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften,zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen en – principes sluiten hier niet meer op aan. Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers – die bewuster, actiever en invloedrijker zijn dan ooit – als integraal onderdeel van je marketing- en businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren. Dit langverwachte boek onthult de toekomst van marketing en laat zien ¬ waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden; ¬ welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk brengen; ¬ hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkste belanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren en leveranciers. Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en is bekend van de 4 P’s van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers, waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management. Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werd door het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de ‘50 Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing’. Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark- Plus, Inc.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
69,00
nog 1 op voorraad
6,80
W. De Vries, N. Dekker
Strategie Voor Dienstverleners
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Patrick van Thiel
Innovatie & Succes
Tweedehands Beetje gebruikt
5,15
Tweedehands Als nieuw
5,45
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
69,00
nog 1 op voorraad
6,80
W. De Vries, N. Dekker
Strategie Voor Dienstverleners
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Patrick van Thiel
Innovatie & Succes
Tweedehands Beetje gebruikt
5,15
Tweedehands Als nieuw
5,45

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
45,00
Philippe Broussard
Het verdriet van Tibet
5,00
Rosemary Rogers
De grote verleiders
7,10
Elizabeth Wein
Rose onder vuur
sorry, niet op voorraad