• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing 3.0

Vind de klik met je klant
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing 3.0
Marketing 3.0
Als nieuw
5,45
530601392
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052617886
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
192

Waar gaat het over?

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.
Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften,zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te
maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen
en – principes sluiten hier niet meer op aan.
Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers – die bewuster, actiever
en invloedrijker zijn dan ooit – als integraal onderdeel van je marketing- en
businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.
Dit langverwachte boek onthult de toekomst van marketing en laat zien
¬ waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;
¬ welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijk
brengen;
¬ hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkste
belanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelaren
en leveranciers.
Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en is
bekend van de 4 P’s van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers,
waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management.
Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werd
door het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de ‘50
Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing’.
Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark-
Plus, Inc.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Philip Kotler
Marketing 3.0
3+1 actie
10,10

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
3+1 actie
5,45 2,72
Peter Hinssen
The new normal
3+1 actie
17,00
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
3+1 actie
17,00
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
3+1 actie
18,04
3+1 actie
71,20
50% korting
3+1 actie
5,45 2,72
Peter Hinssen
The new normal
3+1 actie
17,00
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
3+1 actie
17,00
Charlotte Meindersma
Het Bestsellerboek
3+1 actie
18,04
3+1 actie
71,20

Anderen bekeken ook

Elizabeth Wein
Rose onder vuur
3+1 actie
5,00
3+1 actie
59,95
Geef me een seintje
Rosemary Rogers
De grote verleiders
Geef me een seintje