• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Management en informatie

De kunst van het kiezen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789014054452
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina's
162

Waar gaat het over?

Het verliezen van de grip op de organisatie is de nachtmerrie van iedere manager. Toenemende dynamiek en complexiteit maken het steeds moeilijker de zaak onder controle te houden. Binnen het scala aan beheerssystemen neemt managementinformatie een vooraanstaande plaats in. Informatie - de tegenpool van onzekerheid - is als grondstof voor besluitvorming bepalend voor de keuzes die de organisatie maakt en de effecten die daarmee worden bereikt. Management en informatie biedt u praktische handvatten om de informatiebehoefte van het management voor de periodieke besluitvorming in kaart te brengen en op maat te snijden voor uw specifieke situatie. De methode is complementair aan de bestaande methodes op deze vakgebieden. Ze geeft een invalshoek die essentieel is voor een volledig beeld van het vakgebied Bestuurlijke informatieverzorging en Administratieve Organisatie. (wr)Het werkboek bevat een aantal cases met de daarbijbehorende voorbeelduitwerkingen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
29,04
Tweedehands Beetje gebruikt
24,65
Tweedehands Beetje gebruikt
40,80
Tweedehands Als nieuw
20,04
Tweedehands Echt gebruikt
14,25
Tweedehands Beetje gebruikt
29,04
Tweedehands Beetje gebruikt
24,65
Tweedehands Beetje gebruikt
40,80
Tweedehands Als nieuw
20,04
Tweedehands Echt gebruikt
14,25