Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het managementmodellenboek

Zestig ideeën toegankelijk gemaakt
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

8,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het managementmodellenboek
Het managementmodellenboek
Echt gebruikt
8,50
380901763
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789061559283
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
LNRS Data Services B.V
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina's
186

Waar gaat het over?

Managers en adviseurs lijken er gek op te zijn: modellen. Tegelijkertijd relativeren zowel de bedenkers als de gebruikers diezelfde modellen, Dat nodigt uit tot een verdere verkenning van wat een model nu is en wat het daadwerkelijk betekent of kan betekenen, in dit boek zijn zestig managementmodellen samengebracht. Een select gezelschap managers en adviseurs reflecteert op die modellen. Doel is zicht te geven op veelgebruikte, inspirerende en opvallende modellen, die zijn gekozen op basis van de voorkeuren en ervaringen van een groot aantal Nederlandse managers en adviseurs. Per model zijn drie onderwerpen uitgewerkt. Allereerst wordt de essentie van het model uiteengezet, vervolgens wordt de bruikbaarheid aangegeven. Elke beschrijving wordt afgesloten met het vermelden van de belangrijkste valkuilen of kanttekeningen bij het model. In de inleiding zijn de reacties van kinderen van Berenschotcollega's op begrippen als management, modellen en organiseren verwerk[. De verwarring over dit soort noties die er klaarblijkelijk bestaat tussen het zesde en twaalfde levensjaar, is in een aantal opzichten ook aanwezig bij managers en adviseurs als het gaat om modellen. in dit boek worden modellen verhelderd en gerelativeerd. Dit gebeurt door de inhoud, maar ook door de wijze waarop het is vormgegeven. In zekere zin is dit boek te zien als een receptenboek. En net als bij recepten wordt de uiteindelijke kwaliteit van het gerecht mede bepaald door degene die met het recept werkt en door de situatie waarin het wordt toegepast. Modellen bundelen niet alleen kennis, ervaring en inzicht, maar vormen vooral ook de basis voor het uitwerken, toetsen en oplossen van eigen ideeën en vraagstukken.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
Nassim Nicholas Taleb
Skin in the game / Incerto
4=3 actie
15,00
Craig Foster
Amphibious Soul
4=3 actie
19,55
40% korting
4=3 actie
14,50 8,70
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
Nassim Nicholas Taleb
Skin in the game / Incerto
4=3 actie
15,00
Craig Foster
Amphibious Soul
4=3 actie
19,55
40% korting
4=3 actie
14,50 8,70

Anderen bekeken ook

4=3 actie
15,90
L. Zevenbergen
´t Is groen
4=3 actie
5,00
70% korting
4=3 actie
1,63
Rhonda Byrne
The secret
4=3 actie
7,00
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
4=3 actie
14,05
Geef me een seintje
Kirsten Jassies
Kickass
Geef me een seintje
Geef me een seintje
C. Woodford
Gadgetboek
Geef me een seintje
Steven ten Have
Key Management Models
Geef me een seintje