Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hap slik weg

Waarom we altijd meer eten dan we denken of willen list of authors
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

10,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Hap slik weg
Hap slik weg
Beetje gebruikt
10,95
1032700454
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043014571
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
240

Waar gaat het over?

Hap Slik Weg
Waarom we altijd meer eten dan we denken of willen
Brian Wansink
In dit baanbrekende boek laat voedselexpert Brian Wansink zien waarom u zich meestal niet realiseert hoevell u eet, wat u eet - en waarom u eigenlijk eet.
- Smaakt veodsel van een bekend merk echt lekkerder?
- Hebt u een hekel aan spruitjes omdat uw moeder ze ook niet lekker vond?
- Bepaalt de grootte van uw bord hoeveel honger u hebt?
- hoeveel zou u eten als uw soepkom telkens stiekem bijgevuld werd?
- Waarom eet u altijd te veel in 'gezonde' restaurants?
Brian Wansink weet alles af van de verborgen drijfveren die ons eetgedrag bepalen. Aan de hand van grappige en slimme experimenten neemt hij ons mee op een fascinerende speurtocht langs de geheimen achter onze eetgewoontes. Welke invloed heeft de verpakking van etenswaren op wat en hoeveel we eten? Van welke films gaan we sneller eten? Hoe sterk worden we beïnvloed door muziek of door de inrichting van onze eetkamer? Hoe herkennen we de verborgen verleiders die ons latendooreten zonder dat we het doorhebben? Waarom mislukken diëten keer op keer? En hoe kunnen we met al deze kennis dit jaar nog vijf of tien kilo afvallen in plaats van aankomen?
Als u Hap slik weg gelezen hebt, sult u nooit meer op dezelfde manier tegen eten aankijken. Dit boek geeft u de feiten die u nodig hebt om gezondere beslissingen te nemen aan de eettafel, in de supermarket, in de snackbar, op kantoor - overal waar u uw honger wilt stillen.
Brian Wansink, Ph. D., is als hoogleraar Marketing verbonden aan Cornell University in de Verenigde Staten, waar hij tevens directeur is van het Food and Brand Lab. Hij doceerde eerder onder meer aan Standford University, de Wharton School van de Universiteit van Pennsylvania en aan de Vije Universiteit in Amsterdam.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Renée Wolfs
Wereldkind
Tweedehands Als nieuw
19,40
Geef me een seintje
Levi van Dam, Sylvia Verhulst
De JIM-aanpak
Tweedehands Als nieuw
14,35
Tweedehands Beetje gebruikt
13,50
Jelle Hermus
Steeds leuker
Tweedehands Als nieuw
16,04
Tweedehands Echt gebruikt
12,15
Renée Wolfs
Wereldkind
Tweedehands Als nieuw
19,40
Geef me een seintje
Levi van Dam, Sylvia Verhulst
De JIM-aanpak
Tweedehands Als nieuw
14,35
Tweedehands Beetje gebruikt
13,50
Jelle Hermus
Steeds leuker
Tweedehands Als nieuw
16,04
Tweedehands Echt gebruikt
12,15

Anderen bekeken ook

10,70
25% korting
4,09
Mary Roach
Hap slik weg
4,75
Michael Moss
Zout, suiker, vet
Geef me een seintje
Brian Wansink
Slim by Design
Geef me een seintje