• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Duik in de branding

Hoe ik me bevrijdde van chronische pijn
Maak tweedehands je eerste keus
10% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

9,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Duik in de branding
Duik in de branding
Als nieuw
9,45
ISBN
9789492798527
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Uitgeverij Lucht BV
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
165

Waar gaat het over?

In Nederland lijdt 18 procent van de bevolking aan chronische pijn en ongeveer een derde daarvan blijft onverklaard. Mensen met zware chronische pijn ondernemen van alles om van de pijn te worden verlost, maar de behandelingen eindigen veelal teleurstellend. Medisch ingewijden zijn zelfs van mening dat het onmogelijk is om van chronische pijn af te komen. Dit boek laat zien dat het wel kan.In Duik in de branding beschrijft Marcel Mirande zijn ultieme poging om zich van zijn chronische hoofdpijn te bevrijden, een pijn die het gevolg is van een zware burn-out. Als hij na elf jaar inziet dat hij niet tevreden is met zijn beperkte bestaan, raakt hij gemotiveerd fysiek en mentaal tot het uiterste te gaan. En met succes. ‘Chronische pijn is te behandelen,’ schrijft hij, ‘niet door dokters, therapeuten of alternatieve hulpverleners, maar door jezelf.’Marcel Mirande was docent didactiek, onderwijskundig onderzoeker, adjunct-directeur van Courseware Europe b.v. en directeur van de Digitale Universiteit. Hij publiceerde veertien boeken en bundels over onderwijskundige onderwerpen, waaronder Scriptieproblemen en De onstuitbare opkomst van de leermachine.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
24,35
30% korting
4=3 actie
7,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Marleen Schefferlie
Pijn is persoonlijk
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad