Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

dropship Marketingcommunicatie in 14 stappen-2 / Vast Boek / Noordhoff

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)

21,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
dropship Marketingcommunicatie in 14 stappen-2 / Vast Boek / Noordhoff
dropship Marketingcommunicatie in 14 stappen-2 / Vast Boek / Noordhoff
Als nieuw
21,20
830901464
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001820596
Bindwijze
Hardcover , Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina's
703

Waar gaat het over?

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding voor de student op de latere beroepspraktijk en daarnaast een uitstekend handboek voor de marketingcommunicatieprofessional om een gefundeerd marketingcommunicatieplan te schrijven.Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het complete vakgebied. Uniek is de structuur en opzet van marketing naar marketingcommunicatie, de integratie van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie, de toepassing van de marketingcommunicatiebarrière en de behandeling van consumer insights. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor visie & missie, consumentengedrag en - behoeften, merkidentiteit & positionering en het beoordelen van creativiteit. Dit boek hoort thuis op iedere marketing- en communicatiegerichte opleiding in het hoger onderwijs en op het bureau van iedere marketingcommunicatieprofessional.Waarom kiezen voor Marketingcommunicatie in 14 stappen?-Relatie tussen marketingcommunicatiestrategie en de marketingstrategie wordt zeer helder weergegeven.-behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied-hanteert een geïntegreerde aanpak van online en offline marketingcommunicatie-instrumentenOnline ondersteuningDe online omgeving biedt studenten extra toetsen om mee te oefenen en verdiepingsstof. Docenten vinden er collegesheets en figuren en tabellen uit het boek. Ook kunnen zij zelf toetsen samenstellen met Toets-op-Maat.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Beetje gebruikt
5,60
Tweedehands Als nieuw
5,60
Eelco de Boer
Winst.nl
40% korting
nog 1 op voorraad
15,00 9,00
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50 3,75
nog 1 op voorraad
17,40
70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Beetje gebruikt
5,60
Tweedehands Als nieuw
5,60
Eelco de Boer
Winst.nl
40% korting
nog 1 op voorraad
15,00 9,00
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50 3,75
nog 1 op voorraad
17,40