• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Dit is marketing!

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

7,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Dit is marketing!
Dit is marketing!
Als nieuw
7,90
ISBN
9789046905500
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
328

Waar gaat het over?

Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat marketing heet. Dit boek behandelt al die facetten en laat studenten op een toegankelijke manier kennismaken met de wereld van marketing. Dit is marketing! bevat alle verplichte stof voor het NIMA A Marketing examen en is opgedeeld in drie overzichtelijke delen. In deel 1 wordt de marketingfilosofie behandelt met behulp van basisbegrippen uit het vak. Daarnaast is er aandacht voor het marketingplanningsproces. In deel 2 wordt de omgevingsanalyse besproken en is er aandacht voor marktonderzoek en statistiek. In deel 3 wordt uitgelegd hoe het marketingbeleid van een organisatie kan worden geoperationaliseerd aan de hand van de vier marketinginstrumenten; product, prijs, plaats en promotie. Bij dit boek hoort een uitgebreide website met daarop o.a. de antwoorden op vragen bij cases uit het boek, verdiepende marketingmaterie en NIMA A oefenexamens. In deze derde, herziene druk zijn onder meer voorbeelden en cases geactualiseerd en wordt online marketing uitgebreider besproken, met ook aandacht voor video marketing en digital analytics. Dit is marketing! is bedoeld voor studenten aan commerciële opleidingen op hbo-niveau. Daarnaast is het goed te gebruiken voor zelfstandigen die hun NIMA A Marketing certificaat willen halen. Loek ten Berge, Ellen van der Aart, Frank Hagemans en Guido Winckels hebben allen ruime ervaring binnen het marketingvak. De auteurs hebben ieder hun eigen expertise en geven in dit boek een compleet beeld van alle marketingaspecten.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Loek ten Berge, Ellen van der Aart
Dit is marketing!
13,25

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
nog 1 op voorraad
12,85
Kurt Ostyn, Kurt Ostyn
Het oneerlijk voordeel
nog 1 op voorraad
51,20
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
6,30
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
nog 1 op voorraad
8,10
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
nog 1 op voorraad
12,85
Kurt Ostyn, Kurt Ostyn
Het oneerlijk voordeel
nog 1 op voorraad
51,20
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
6,30
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
nog 1 op voorraad
8,10

Anderen bekeken ook

I. van Blommestein, A. van Eijndhoven
Kook ook
5,65
Rien Brouwers, M.P. Brouwers
Basisboek bedrijfseconomie
4,15
Joep Brinkman, Hilbrand Oldenhuis
Cijfers spreken
31,25
Antal de Waij
Content!
21,35
B. Baarda, N.v.t.
Dit is onderzoek!
6,55
B. Baarda, N.v.t.
Dit is onderzoek!
26,95
I. van Blommestein, A. van Eijndhoven
Kook ook
4,75
Loek ten Berge, Ellen van der Aart
Dit is marketing!
13,25
Kathryn Pinna, Sharon Rady Rolfes
Understanding Normal and Clinical Nutrition
14,15
Bart Lombaerts, Wouter Temmerman
Dit is content marketing
sorry, niet op voorraad