Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Dit is marketing!

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting

49,20 14,76

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Dit is marketing!
Dit is marketing!
Beetje gebruikt
14,76
400801456
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789046903032
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
309

Waar gaat het over?

Wat is marketing? Bij een nadere kennismaking met dit fascinerende vak blijkt dat marketing veel diverser is dan vaak gedacht wordt. Zo is het succes van Nespresso of Apple vooral te danken aan het enorme aantal marketingactiviteiten.

Dit is marketing! geeft met behulp van veel voorbeelden en cases een toegankelijke inleiding op het hele vakgebied. Het boek bestaat uit drie delen. In deel 1 worden de marketingfilosofie en de plaats van het marketingvak in een organisatie besproken. Daarnaast is er aandacht voor het marketingplanningsproces. In deel 2 besteden de auteurs aandacht aan de marketingdiagnose. Alle elementen van de interne en externe analyse worden besproken en beoordeeld op hun impact op het marketingbeleid van een organisatie. In het laatste deel wordt beschreven hoe beleid operationeel kan worden gemaakt aan de hand van de vier marketinginstrumenten: product, prijs, plaats en promotie.

Bij dit boek hoort een uitgebreide website. Hierop staan leerdoelen, de antwoorden op de vragen bij de cases uit het boek en divers oefenmateriaal, dat bestaat uit kennisvragen, meerkeuzevragen, artikelen met vragen en NIMA-A-oefenexamens. Alle antwoorden op de vragen van het oefenmateriaal zijn eveneens op de website te vinden.

Dit is marketing! is bedoeld voor inleidende colleges bij commerciële opleidingen op hbo-niveau. De stof sluit aan op de exameneisen voor NIMA-A Marketing.

Loek ten Berge is als docent marketing en bedrijfskunde verbonden aan de Hogeschool Utrecht en het NCOI. Johan van Kooten is docent aan het NCOI en is daarnaast directeur van Doeltreffend Advies en Training. Esther de Berg is docent marketing en marketingcommunicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en heeft een achtergrond in de reclamewereld.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Beetje gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Echt gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Als nieuw
10,30
Tweedehands Beetje gebruikt
15,50
Tweedehands Als nieuw
15,50
70% korting
5,45 1,63
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Beetje gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Echt gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Als nieuw
10,30
Tweedehands Beetje gebruikt
15,50
Tweedehands Als nieuw
15,50

Anderen bekeken ook

Charles Portis
True grit
4,75
40% korting
9.999,00 2,34
70% korting
9.999,00 1,60
70% korting
9.999,00 2,40
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Loek ten Berge
Dit is marketing!
Geef me een seintje