Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Dienstenmarketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
nog 1 op voorraad

7,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Dienstenmarketing
Dienstenmarketing
Echt gebruikt
7,70
450901019
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043019224
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
421

Waar gaat het over?

Dienstenmarketing biedt een compleet overzicht van de kennis over dienstenmarketing waarbij de auteurs de onderwerpen vanuit managementperspectief behandelen. In de tekst zijn talloze cases en praktijkvoorbeelden opgenomen ter verduidelijking van de theorie. De auteurs geven bovendien duidelijke en praktische toepassingen van belangrijke marketingconcepten en huidige best practices in de dienstverleningsmarketing. Hierdoor sluit Dienstenmarketing goed aan bij het hoger economisch onderwijs.

In de zevende editie wordt de stof in drie delen gepresenteerd. Het eerste deel geeft een algemeen beeld van de diensteneconomie, de dienstenmarkt en de klanten. Vervolgens behandelt het boek de marketinginstrumenten vanuit verschillende perspectieven. In het laatste deel staan de strategische keuzes centraal die bij een systematische aanpak van dienstenmarketing horen.

Op de begeleidende website www.pearsoneducation.nl/ lovelock zijn extra cases, meerkeuzevragen, opdrachten en Powerpointpresentaties opgenomen. Voor docenten is er een docentenhandleiding beschikbaar.

Christopher Lovelock was een pionier op het gebied van dienstenmarketing en was als assistent-hoogleraar verbonden aan de Yale School of Management. Jochen Wirtz is assistent-hoogleraar aan de National University of Singapore, waar hij het vak dienstenmarketing doceert. De bewerking van de Nederlandstalige editie is verzorgd door Wim Verhagen. Hij is als docent marketing en management verbonden aan de Hogeschool Inholland.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
70% korting
nog 1 op voorraad
19,00
nog 1 op voorraad
13,40
nog 1 op voorraad
24,55
nog 1 op voorraad
16,40
Tweedehands Echt gebruikt
10,45
Tweedehands Als nieuw
11,80
70% korting
nog 1 op voorraad
19,00
nog 1 op voorraad
13,40
nog 1 op voorraad
24,55
nog 1 op voorraad
16,40
Tweedehands Echt gebruikt
10,45
Tweedehands Als nieuw
11,80

Anderen bekeken ook