• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De whuffie factor

gebruik de kracht van onlinecommunities voor persoonlijk en zakelijk succes
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789022959374
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
A.W. Bruna
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
298

Waar gaat het over?

De whuffie factor 1e druk is een boek van Tara Hunt uitgegeven bij A.W. Bruna LeV.. ISBN 9789022959374 Bijna iedereen weet van het bestaan van blogs en sociale netwerken zoals Facebook en Twitter en heeft weleens gehoord van iemand die ze heeft gebruikt om er een enorm klantenbestand mee op te bouwen. Iedereen zou dit zelf ook willen doen, aan de basis staan en interactief zijn. Maar wat houdt dat precies in? En meer to the point: hoe doe je dat? Iemand die daadwerkelijk een bedrijf heeft opgestart met de kracht van onlinecommunity's, en die nu grote en kleine bedrijven adviseert, is Tara Hunt. Zij is dan ook de ideale persoon om dit boek te schrijven. Ook al doorkruist De Whuffie Factor het web 2.0-landschap en laat het je zien hoe je zelf mee kunt doen, dit is niet het zoveelste boek over onlinemarketing. Vaak ziet men het enorme zakelijke potentieel van de onlinewereld en is hun eerste impuls: laten we er een zak geld tegenaan gooien. Maar geld is niet het kapitaal dat gebruikt wordt in onlinecommunity's, het is Whuffie – sociaal kapitaal – en hoe je dat kapitaal vegroot is de kern van dit boek. In de web 2.0-wereld vloeit je marktkapitaal voort uit het hebben van een hoog sociaal kapitaal. Zonder Whuffie verlies je je connecties en zal elke aanbeveling die je doet worden gezien als spam, vergezeld van negatieve reacties en een verlies van sociaal kapitaal. De Whuffie Factor is een baanbrekend boek dat je de strategieën en specifieke tactieken levert voor succes in de lucratieve, maar vreemde en ongrijpbare wereld van onlinecommunity's. Tara Hunt heeft ontdekt dat onlinesucces ontstaat uit het bouwen van community's en er deel van uitmaken – niet door een product uit te geven of een dienst te verlenen. Als je het geheime recept achter het succesvol toepassen van Facebook, Twitter of YouTube wilt hebben, zul je ze moeten gebruiken totdat je van ze houdt.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

5,10
Lenny Kaarsgaren, Ronald Zoodsma
Zakelijke En Publieksevenementen + Cd-Rom
4,65
P.L. Looijestijn
Het visueel profiel
9,80
Stef Verbeeck
Mensen Als Merken
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Félice Debloudts de Oliveira, Guy van Gestel
Jungle Van Tralies En Beton
sorry, niet op voorraad