Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mensen als merken

Hoe u voor uzelf een solide personal brand uitbouwt met de o4 methode
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

18,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mensen als merken
Mensen als merken
Beetje gebruikt
18,35
423401849
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789020993431
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

Ontdek, ontwikkel, communiceer en onderhoud uw personal brand aan de hand van beproefde methodes Waarom is personal branding zo belangrijk? Leer hoe u uw talenten en waarden kan verpakken als merk om sneller vertrouwd en op termijn onmisbaar te worden voor uw doelgroep Verdiep u in alle aspecten die u helpen bij het ontwikkelen van een persoonlijk merk: uw kledingstijl, persoonlijke marketing, uw zakelijk netwerk, ... Inclusief de succesverhalen en getuigenissen van o.a. Goedele Liekens, Vincent Van Quickenborne, Natalia Druyts, Hans Otten, Ilse De Meulemeester, ...
Als u in de supermarkt yoghurt kiest uit de koeltoog, waarom verkiest u dan het ene merk boven het andere? Baseert u zich op de inherente kwaliteiten van het product zoals smaak, vetgehalte en textuur, of baseert u zich op de associaties die u onbewust maakt met de verpakking, reclame, prijs en plaatsing van het product? U verkiest bewust en onbewust een bepaalde yoghurt, omdat het merk en de hieraan gekoppelde kernwaarden u verleiden als consument. Bij mensen gaat het net zo. Sommige mensen doen vanzelf de hoofden draaien en staan meer dan anderen in het middelpunt van de belangstelling. Het lijkt wel alsof ze sneller hun doelen bereiken en gemakkelijker succesvol worden. Wat onderscheidt deze mensen van de grijze massa? Hoe komt het dat anderen hen vertrouwen na een eerste ontmoeting en zij een onmiskenbare meerwaarde voor hun omgeving worden? Wat zijn de elementen die hen tot een gekend en gewild personal brand gemaakt hebben? In Mensen zijn de nieuwe merken legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiënter uw doelen waarmaken.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Patrick Petersen
Handboek Social
40% korting
nog 1 op voorraad
10,00
Tweedehands Beetje gebruikt
6,55
Tweedehands Als nieuw
5,65
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45
70% korting
7,50
Patrick Petersen
Handboek Social
40% korting
nog 1 op voorraad
10,00
Tweedehands Beetje gebruikt
6,55
Tweedehands Als nieuw
5,65
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45
70% korting
7,50

Anderen bekeken ook

G. Van der Stichelen
Maak van je merk een held
15,00
Kirsten Ujvari
Personal branding
17,04
70% korting
5,90
Norbert Greveling
De ondernemende manager
70% korting
8,10
Steven van Belleghem
De conversation company
8,65
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Huub van Zwieten, Bas van de Haterd
Personal Brand.nl
sorry, niet op voorraad