• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De onmisbaarheidsfactor

zeven stappen om te zorgen dat klanten niet meer zonder u willen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789058711762
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Thema
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
189

Waar gaat het over?

Nog nooit was de concurrentiestrijd harder dan nu. Vaak lijkt het alleen nog maar om de laagste prijs te gaan. Tegelijkertijd bestaan in veel sectoren grote verschillen tussen de oplossingen die klanten verwachten en de diensten die organisaties leveren. De gemiddelde onvrede onder klanten is hoog. En ontevreden klanten geven geen goede uitgangspositie om te groeien. Toch zijn er bedrijven die laten zien dat het anders kan. Ook in deze tijd zijn er organisaties die succes hebben, omdat zij hun klanten 'praktisch onmisbare oplossingen' bieden. De sleutel ligt in de manier waarop zij inhaken op het functioneren van hun klanten. Niet hun producten of imago spelen de hoofdrol, maar hun serviceconcept. Van de klantfocus van de strategie, via de interne servicecultuur, tot en met de naadloze werking van het leveringsproces. Deze organisaties snappen precies wat hun klanten beweegt, zowel voor, tijdens als na de feitelijke transactie. Hun serviceconcept heeft succes omdat klanten er daadwerkelijk beter, makkelijker en sneller mee vooruitkomen. We hoeven niet eens naar Amerika te gaan om de voorbeelden te vinden, ook in Europa en Nederland zijn organisaties te vinden die het grijze gemiddelde weten te ontstijgen. Dit boek laat zien hoe je je dienstverlening onmisbaar kunt maken voor je klanten. Niet omdat zij zonder jou failliet zouden gaan, maar omdat zij liever niet meer zonder je willen. Zo bouw je een ongeëvenaarde voorkeurspositie op.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Rob Snoeijen, Stephan van Gelder
Knuffel de klant!
Tweedehands Als nieuw
10,20
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
6,60
Rob Snoeijen, Stephan van Gelder
Knuffel de klant!
Tweedehands Als nieuw
10,20
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
6,60

Anderen bekeken ook

Hans Spitsbaard, Mikolay Fiksinski
PrestatieVerbetering
10,10
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Bert Overbeek
Diversiteit
sorry, niet op voorraad
Floris E. Hurts, Floris E. Hurts
De business compositie
sorry, niet op voorraad