• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De business compositie

hoe zakendoen volgens muziekprincipes uw klanten in het hart raakt en uw organisatie meer succes brengt
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789023254386
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Gorcum B.V., Koninklijke van
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoering - elke keer opnieuw. Voor muziekmakers is dat core business: hun toekomst staat direct op het spel wanneer zij hun publiek niet weten te raken. Dit boek laat zien wat ondernemers, marketeers, accountmanagers, leiders en hun teams kunnen leren van hoe componisten, dirigenten, producers en musici mensen treffen, ontroeren en in beweging brengen. De Business Compositie zet u aan het denken. En zet u aan tot doen. Met tientallen verrassende parallellen tussen het creëren van overtuigende muziek en prestaties leveren waar klanten enthousiast van worden. En met bruikbare inzichten en modellen voor het creëren van unieke en toch herhaalbare klantervaringen met behulp van eigen 'zakelijke composities'. Herkenbare voorbeelden laten zien wat deze benadering in de praktijk oplevert. U ontdekt hoe heldere businesscomposities leiden tot betere afstemming tussen leiders en volgers, tot meer harmonie tussen solisten en ondersteuners, tot meer gedrevenheid in de uitvoering en versterking van het effect op de klant. De Business Compositie geeft nieuwe inspiratie om uw bedrijfsstrategie te vertalen in indrukwekkende optredens, waarmee uw organisatie meer klanten raakt, meer toegevoegde waarde creëert en effectiever reageert op wisselende marktomstandigheden. Dat leidt tot beter resultaat. Floris Hurts is een ervaren business consultant, gastdocent, spreker en auteur met een passie voor klantgedreven dienstverlening. Hij werkt met commerciële en maatschappelijke organisaties aan het vernieuwen van hun toegevoegde waarde voor klanten en het versterken van hun marktpositie. Hij schreef ondermeer De Onmisbaarheidsfactor, genomineerd voor de marketingliteratuurprijs 2006. Zijn colleges over klantgedreven strategie en ontwikkeling van serviceconcepten voor verschillende postacademische leergangen hebben al honderden leiders en managers in bedrijven en instellingen geïnspireerd.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

10% korting
7,80
30% korting
6,35
Verhoeven Cornelis
Het geheugen herdacht
sorry, niet op voorraad
Lieven Vandekerckhove
Tatoeage
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad