Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De kracht van platformstrategie

Het is buigen of barsten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

7,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De kracht van platformstrategie
De kracht van platformstrategie
Als nieuw
7,50
1016100193
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789024408696
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
190

Waar gaat het over?

De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals gemeenten of zorginstellingen. Als mensen hun spullen niet meer in winkels kopen en hun hotelkamers niet meer bij de traditionele hotels boeken, hoe zorg je er als aanbieder dan voor dat jouw producten en diensten gevonden/gekocht worden?Nieuwe toetreders zoals Alibaba, Uber, Etsy en AirBnB baseren hun businessmodel op nieuwe tweeweg platformstrategieën, die leveranciers met hun klanten verbinden. Hun businessmodel is niet gebaseerd op transactiewinsten, maar op die van aantrekkelijkheid, service en relevantie voor de markt. Netwerkkansen worden zo ten volle benut.In dit boek geeft Molenaar inzicht in de platformstrategie van deze nieuwe toetreders. Een kans voor bestaande bedrijven, winkels, gemeenten, zorginstellingen etc. om opnieuw hun strategie te bepalen. Essentieel om de toekomst van uw eigen organisatie veilig te stellen!Cor Molenaar is Buitengewoon Hoogleraar eMarketing aan de RSM/ErasmusUniversiteit en bestudeert vooral het menselijk gedrag beïnvloed door de toepassing en adoptie van technologie. Zijn vorige boeken, o.a.: Het einde van de Massamarketing en Het einde van winkels? waren spraakmakend en van hoge voorspellende waarde.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
4=3 actie
22,00
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,90
Michael Jongeneel, Guido van de Wiel
8 Essentiële stappen voor leiders van de toekomst
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
38,00
4=3 actie
4,95
4=3 actie
22,00
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,90
Michael Jongeneel, Guido van de Wiel
8 Essentiële stappen voor leiders van de toekomst
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
38,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,10
Menno Lanting
De disruptieparadox
4=3 actie
6,40
4=3 actie
5,65
40% korting
4=3 actie
8,65
70% korting
4=3 actie
10,80
Martijn Arets
Platformrevolutie
4=3 actie
27,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Sunil Gupta, Sunil Gupta
Driving Digital Strategy
sorry, niet op voorraad
Marshall W. Van Alstyne
Platform Revolution
sorry, niet op voorraad