Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Consumentengedrag, 3e editie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
nog 1 op voorraad

8,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Consumentengedrag, 3e editie
Consumentengedrag, 3e editie
Echt gebruikt
8,00
461500836
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043013925
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
448

Waar gaat het over?

Of je nu boodschappen doet, je kamer schoonmaakt, tennist, e-mailt, op het strand ligt, of zelfs maar in de spiegel kijkt, je leven wordt in grote mate beïnvloed door de acties van marketeers. Consumentengedrag behandelt de invloed van marketing op het koopgedrag van consumenten, zowel vanuit marketing- als psychologisch perspectief. Het onderzoekt waarom mensen dingen kopen (of juist niet kopen) en welke invloed producten, diensten, en consumptieactiviteiten hebben op hoe je tegen jezelf en anderen aankijkt. Dit boek geeft een overzichtelijke en actuele introductie in de wereld van consumentengedrag. Aan de hand van het 'wiel van consumentengedrag' bespreekt het de theorie van micro- naar macroniveau. De consument wordt achtereenvolgens als individu, beslisser en deel van zijn sociale omgeving beschouwd. Daarbij worden studenten gestimuleerd om niet alleen als marketeer te denken, maar ook als consument. Dankzij de vele herkenbare voorbeelden komt de theorie tot leven. Consumentengedrag is geschreven voor studenten die een opleiding volgen in het hoger onderwijs. Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard en Margaret K. Hogg zijn werkzaam als hoogleraar marketing en consumentengedrag aan verschillende universiteiten in de Verenigde Staten en Europa. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Wim Verhagen, docent Marketing en Management aan de Hogeschool Inholland in Diemen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
nog 1 op voorraad
26,00
Tweedehands Nieuw
45,00
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
nog 1 op voorraad
26,00
Tweedehands Nieuw
45,00

Anderen bekeken ook

Philip van Kelst
De klantendriehoek
sorry, niet op voorraad