• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Calimeromarketing

waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Calimeromarketing
Calimeromarketing
Beetje gebruikt
5,00
ISBN
9789055943586
Bindwijze
Hardcover , Overigen
Taal
Overig
Uitgeverij
Freeman Media B.V.
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina’s
159

Waar gaat het over?

'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt. Ondernemers die het dagelijks moeten opnemen tegen grotere collega's. Generalisten die in alle aspecten van het ondernemerschap hun mannetje moeten staan. Na een introductie worden in 112 bladzijden de tien spelregels van calimeromarketing uitgewerkt. Deze spelregels zijn: 1. Stel vragen en durf te kiezen 2. Bouw structureel aan een krachtig netwerk 3. Ga actief uw boodschap verkondigen 4. Gebruik de pers voor uw bedrijf 5. Zorg voor goede ondersteunende middelen 6. Leid actieve zoekers naar uw bedrijf 7. Geef bestaande klanten voorrang 8. Werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze 9. Wees trots op uw status van ondernemer 10. Plan, balanceer, evalueer en floreer Deze tien spelregels tezamen helpen een kleine ondernemer in de strijd met de grote concurrent en kunnen dienen als basis voor de ontwikkeling van een eigen marketingstrategie
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Gerard van Vliet
De NetwerkBijbel
4,75
Praag, Uitgeverij van
Paranormaal bewustzyn
4,35
10,55
Char Margolis, V. St. George
De essentie
5,00
3,90
sorry, niet op voorraad