• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Calimeromarketing 3.0

Dde slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

10,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Calimeromarketing 3.0
Calimeromarketing 3.0
Als nieuw
10,55
ISBN
9789055949175
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Scriptum Books
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan twaalf jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van je eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met jou zaken willen en blijven doen. Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wil jij weten hoe je met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met jouw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die je stopt in dit boek lezen je geld opleveren. Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan vijftien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing. Calimeromarketing 3.0 laat je ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
69,00
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Cyriel Van Tilborgh, Rik Duyck
Marketingjaarboek / 2012
nog 1 op voorraad
20,70
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
69,00
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Cyriel Van Tilborgh, Rik Duyck
Marketingjaarboek / 2012
nog 1 op voorraad
20,70

Anderen bekeken ook

8,40
Klaas Wiertzema, Patricia Jansen
Basisprincipes van communicatie
15,50
Ingeborg Bosch
Illusies
11,75
Renske van Berkel
Mindfulness in coaching
23,80
J. Wijnberg, Jeffrey Wijnberg
Provocatief coachen
13,40
5,00
J. Wijnberg, Jeffrey Wijnberg
Provocatief Coachen
11,70
Romilla Ready, Kate Burton
Voor Dummies - NLP voor dummies
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad