• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zet je klant centraal!

bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

10,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zet je klant centraal!
Zet je klant centraal!
Als nieuw
10,00
ISBN
9789463011006
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Eburon Business
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
120

Waar gaat het over?

Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te voldoen. In het boek Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie lees je hoe je deze transformatie maakt vanuit een integrale aanpak. Ook delen 25 commercieel directeuren hun visie en lessen in het boek. Aan het woord komen directeuren van onder meer Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce. Wees bereid je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Aan welke knop ga jij draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes? Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence. Roy spreekt en publiceert over het thema Customer Excellence. Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed. Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
63,80
Gerrit Nieuwenhuis, N.v.t.
Basisboek transportmodaliteiten
nog 1 op voorraad
4,60
nog 1 op voorraad
35,80
W. Ploos van Amstel, A.R. van Goor
Distributielogistiek
Tweedehands Echt gebruikt
10,95
nog 1 op voorraad
17,35
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
63,80
Gerrit Nieuwenhuis, N.v.t.
Basisboek transportmodaliteiten
nog 1 op voorraad
4,60
nog 1 op voorraad
35,80
W. Ploos van Amstel, A.R. van Goor
Distributielogistiek
Tweedehands Echt gebruikt
10,95
nog 1 op voorraad
17,35

Anderen bekeken ook

Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
4,75
Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan
Service excellence
30,95
Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan
Excelleren in Service
40,65