• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Vlinder in de boksring

de 7 regels voor challengers die willen winnen en marktleiders die niet willen verliezen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

6,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Vlinder in de boksring
Vlinder in de boksring
Beetje gebruikt
6,45
ISBN
9789491560606
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Adformatie
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
155

Waar gaat het over?

Vlinder in de boksring Sinds easyJet in 2001 het KLM-blauw zwart maakte neemt challengermarketing in Nederland een hoge vlucht. Dirk challenget Albert Heijn, Brand New Day debunkt woekeraars als Aegon en Marqt challenget onecht eten. Achter die succesvolle challengercampagnes schuilen meeslepende en onthullende verhalen over leiderschap, gedrevenheid en lef. Want met spraakmakende reclame en rebellie alleen ben je er niet. Challengen met succes vereist bovendien een uitgekiende strategie en 100% klant-involvement, zoals Tango, Route Mobiel, Wakker Dier en Suitsupply bewijzen. Steeds blijkt dat snelheid en wendbaarheid in de boksring beter werkt dan brute kracht. 'Vlinder in de boksring' beschrijft de belangrijkste Nederlandse challengers van de afgelopen 15 jaar, duikt in de theorie en brengt de zeven elementaire challengerregels in kaart. Dit boek is het eerste in zijn soort in Nederland en is overdadig geïllustreerd met honderden hondsbrutale en hardgekookte uitingen. Het is een must read voor uitdagers. Maar ook voor marktleiders en alle marketeers die marktleider willen worden. De auteurs zijn ervaren reclamestrategen en kennen het marketingvak van binnen en van buiten. Vier quotes uit het boek: 'In de tv-spot was een busje van een onafhankelijke pechhulpverlener te zien. Zonder zichtbaar kenteken en voorzien van een Route Mobiel-logo. Medewerkers van de ANWB wisten desondanks de eigenaar te achterhalen en dreigden de man dat hij zijn werk kwijt zou raken.' Op 22 maart 2010 plaatst Aegon een advertentie met de kop 'Welkom Brand New Day'. Onbegrijpelijk, zegt Kalo Bagijn, 'Hij is volslagen ongeloofwaardig en van een onstuitbare arrogantie. Maar voor ons práchtig.' Als Tango haar eerste station opent, adverteren vier Texaco-stations in de directe omgeving met 25 cent korting. Tango krijgt de brief in handen waarin Texaco Nederland de tankstationhouders opdraagt om dat Tango 'uit te roken'. Het komt Texaco op een boete van 1 miljoen euro te staan. 'Je moet altijd namen noemen, anders zegt het weinig. Als je Albert Heijn noemt dan weet Albert Heijn meteen dat zijn klanten meelezen. En daar gaat het ons om', aldus Sjoerd van de Wouw van Wakker Dier.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
20,90
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
6,60
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
20,90
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
6,60

Anderen bekeken ook

D. Lensink
Vinazza
17,00
Petra Rutgers, Nancy Schonhage
Relax
10,55
Boris Franssen, Peter Scholten
Handboek cultureel ondernemen
13,00
Max Christern
De keeperswissel
8,55
Frits Sprokel
Hertoglimburgpad
22,04
Carlos H. Schenck, Hans L. Hamburger
Slaap & Slaapstoornissen
sorry, niet op voorraad