• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principles of Marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

13,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Principles of Marketing
Principles of Marketing
Echt gebruikt
13,95
ISBN
9780273711568
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Pearson Education Limited
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
1056

Waar gaat het over?

Suitable for undergraduate Principles of Marketing courses, this classic textbook has provided many generations of marketing students with an exceptional introduction to marketing, written by one of the masters. With global examples and completely up-to-date with the latest marketing techniques, Principles of Marketing looks at the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace. Covering exciting new topics such as Sustainability, this text continues to be a leader in the field of marketing. New integrated video cases from companies such as HSBC, Land Rover and Amazon help to bring the subject alive.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook