Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mobile Customer Experience & Mixed Reality / Handboek

Hoe augmented en virtual reality customer experience omgooien
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789059409330
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
304

Waar gaat het over?

De customer experience verandert onder invloed van het massale gebruik van mobiele toepassingen. De inzet van mobile marketing, om de klantreis te verbeteren, is een vak apart geworden. Inzicht in de cross channel customer journey en nieuwe belevingstechnieken brengen ons tot een mixed reality. Digital natives verlangen meer dan zomaar een klantervaring; zij verlangen de ultieme mobile customer experience. Het unieke boek Mobile Customer Experience & Mixed Reality is gebaseerd op onderzoek dat de auteur Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) deed aan de London School of Business & Finance. Het crossmediale boek, met voorwoord van drs. Hans Molenaar, kent een begeleidende website en veel visuele bijlagen die ook het boek zélf tot een crossmediale beleving maken. De onderzoeken hebben geleid tot uniek, bruikbaar en succesvol inzicht waarbij de oldskool mobile marketing wordt gemixt met de opkomst van de hernieuwde mobile customer experience waarbij de zogenoemde mixed reality een grote rol gaat spelen. Leer augmented reality en virtual reality inzetten in de nieuwe path to experience die tot betere customer experience en mobile marketingresultaten leiden. Het inspirerende boek kent medewerking van diverse experts en biedt (Nederlandse) cases, onderzoeken, voorbeelden en inzichten uit de praktijk."De regels en wetten, de modellen en methodieken, de definities en stellingen die ik vroeger tijdens mijn studie doornam, zijn achterhaald. Zo heeft ook de customer centricity een andere realiteit gekregen met de toetreding van belevingstechnieken, zoals augmented reality en virtual reality." - drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Als nieuw
35,70
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Bart van Luijk, Luijk, Bart van
101 DOORDenkers voor teamsucces!
40% korting
nog 1 op voorraad
23,65 14,19
Wil Michiels
Brand-id
Tweedehands Echt gebruikt
11,40
Wil Michiels
Brand-id
Tweedehands Beetje gebruikt
11,40
70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Als nieuw
35,70
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Bart van Luijk, Luijk, Bart van
101 DOORDenkers voor teamsucces!
40% korting
nog 1 op voorraad
23,65 14,19
Wil Michiels
Brand-id
Tweedehands Echt gebruikt
11,40
Wil Michiels
Brand-id
Tweedehands Beetje gebruikt
11,40

Anderen bekeken ook

Ciska Pittie
Maak er werk van
70% korting
1,23
40% korting
3,27
Jacobine Gelderloos
Sporen van God in het dorp
6,40
70% korting
1,63
Mariska Mourik
Laat de honden niet
Geef me een seintje
Sabine van den Berg
De Lachende Derde
Geef me een seintje
Fenneke Zwaaneveld
Stille duisternis
Geef me een seintje
Wojciech Jagielski
Bidden Om Regen
Geef me een seintje