Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek Engaging Content

Contentmarketing met WOW-effect!
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek Engaging Content
Handboek Engaging Content
Als nieuw
5,45
480701131
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789059409248
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet, omdat het simpelweg geen reactie los maakt. Het studie- en managementboek Engaging Content - contentmarketing met WOW-effect! behandelt de aansturing, curatie en creatie van effectieve content. Het Handboek ontrafelt belangrijke aspecten van content engagement en geeft antwoord op vragen als: Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Welke toegepaste psychologie zorgt voor een WOW-effect? Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw en veel voorbeelden. Het biedt honderden digitale bijlagen en doet handreikingen voor het maken van een contentplan. Deze tweede editie is geactualiseerd en bevat ruim 30 pagina's extra content. Bovendien maken de opdrachten in ieder hoofdstuk het tot een up-to-date studieboek. Het voorwoord is verzorgd door docent, auteur en onderzoeker René Boonstra. Experts Mischa Coster (mediapsycholoog en oprichter Grey Matters), Jaap van Zessen (consultant, analist en dataonderzoeker bij Buzzcapture), Rob Oostdam (consultant MC-Advisory), social media specialist Herman Couwenbergh en contentmarketeer Christian Slagter hebben bijdragen met WOW-effect geleverd.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,15
Michel Jansen
Brand Prototyping
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,90
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
12,70
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
36,10
70% korting
4=3 actie
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,15
Michel Jansen
Brand Prototyping
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,90
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
12,70
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
36,10

Anderen bekeken ook

4=3 actie
16,90
Pieter Goiris
#inthemoment
70% korting
4=3 actie
7,65
4=3 actie
16,55
70% korting
4=3 actie
6,85
Rilla Lysens
Content!
4=3 actie
16,04
4=3 actie
5,35