• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mobiele eenheid

van disruptie naar digitale strategie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
nog 1 op voorraad

8,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mobiele eenheid
Mobiele eenheid
Beetje gebruikt
8,00
ISBN
9789492221339
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Futuro Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
142

Waar gaat het over?

'De online groei komt op dit moment uit mobiel. Je loopt enorm veel inkomsten mis wanneer jouw bedrijf geen - mobile first - digitale strategie heeft. Voor nu en in de toekomst.'In sneltreinvaart is de wereld in de eenentwintigste eeuw mobiel geworden. De introductie van de smartphone zorgde voor disruptie en nooit eerder heeft een innovatie ons dagelijkse leven en de wereld zo snel op z'n kop gezet.De klant is helemaal 'mobiel ready' en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat niet te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Ondertussen wordt het digitale speelveld snel steeds complexer...In 'Mobiele Eenheid' helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Dit boek zorgt ervoor dat jij je organisatie zo kunt inrichten dat je de kansen die mobiel biedt, optimaal kunt grijpen. Jouw mobiele strategie zorgt ervoor dat jouw totale digitale strategie naar een hoger plan getrokken wordt. Zo kom je tot een echte Mobiele Eenheid!UPDATE: het boek is in juli 2019 geactualiseerd.Over de auteurBrechtje de Leij, ook wel ‘lady geek’ genoemd, is bekend van haar succesvolle mobiele strategieën bij Greetz, Jumbo en NU.nl. Tegenwoordig werkt ze als freelance digital strategist voor haar eigen bedrijf B-Digitized, en helpt ze grote bedrijven als AF KLM, eBay, Marktplaats en Independer met hun digitale en mobiele strategie. Daarnaast is Brechtje een veelgevraagde keynote speaker op het gebied van trends en nieuwe technologie. Haar media invloed is in 2015 bekroond met een plek in de lijst van meest invloedrijke personen in de Nederlandse media, de Media100.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Tim Spector
Ingelepeld
14,15
Marcel van de Ven
De Kooi
12,50
Wanda Beemsterboer-Avenarius
Mam ik bel je zo terug
25,95
Bert Overbeek
De Schakelaar
16,55
Philip van Munching, Bernie Katz
Geef je ouders maar de schuld
6,35
André F. Troost, André Troost
Overnodig
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad