Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mediaplanning

Van marketingcommunicatie tot mediaplanning en -inkoop
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
40% korting

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mediaplanning
Mediaplanning
Beetje gebruikt
5,45
1001500077
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789047301530
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
236

Waar gaat het over?

Mediaplanning is door het grote aanbod van mogelijkheden steeds lastiger geworden. Het is een uitdagend proces om de juiste media te selecteren, zodat zowel de campagnedoelstellingen worden gerealiseerd als de doelgroep wordt bereikt. Dit boek verschaft snel inzicht in het gehele mediaplanningsproces: van mediabriefing, het selecteren van de mediumtypen aan de hand van de mediumbeoordelingscriteria, media- en planningsschema, budgetverdeling tot media-inkoop. Kennis van het mediaplanningsproces alleen is echter niet voldoende om daadwerkelijk een mediaplan op te stellen. Inzicht in de mediawereld met daarin de rol van het mediabureau, media-onderzoek en de processen voorafgaand aan de mediaplanning zoals marketing en marketingcommunicatie is essentieel.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
21,00
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
nog 1 op voorraad
55,04
nog 1 op voorraad
21,50
40% korting
nog 1 op voorraad
10,15
nog 1 op voorraad
21,00
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
nog 1 op voorraad
55,04
nog 1 op voorraad
21,50
40% korting
nog 1 op voorraad
10,15

Anderen bekeken ook

40% korting
30,75
70% korting
8,90
Rindert Kromhout
Wedden dat ik lees!
5,60
Thijs Heslenfeld
Hot
sorry, niet op voorraad