• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klantropologie

groot denken, klein doen
Maak tweedehands je eerste keus
20% korting
4=3 actie

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klantropologie
Klantropologie
Als nieuw
5,45
ISBN
9789055948789
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Scriptum
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
160

Waar gaat het over?

Klantropologie geeft antwoord op vragen die elke organisatie zichzelf met regelmaat zou moeten stellen: Zijn onze klanten nog blij met ons? Wat willen onze klanten nu echt en wat verwachten ze van ons? Wat is klantgerichtheid ook alweer? En hoe kunnen we dat (opnieuw) inbedden in onze organisatiecultuur? Aan de hand van voor iedereen herkenbare voorbeelden/klantervaringen laat Jacqueline Fackeldey in Klantropologie zien dat er nog een wereld te winnen is op het gebied van klantgerichtheid. Om er vervolgens ook meteen bij te vertellen hoe het beter en klantvriendelijker kan. Dat doet ze aan de hand van het klantropologische stappenplan waarmee elke organisatie per direct zijn online en offline klantgerichtheid kan verbeteren. Uitgangspunt voor dit stappenplan en voor Klantropologie is algemeen menselijk gedrag: op het moment dat je je realiseert dat klanten mensen zijn weet je hoe met ze om moet gaan om er blije klanten van te maken. Klantropologie helpt je daarbij. En dat doet het op een verfrissende, beeldende en prikkelende manier. Dat maakt Klantropologie tot een boek voor iedereen met klanten. Drs. Jacqueline Fackeldey werkt onder de naam fackeldeyfinds als klantropoloog, adviseur en spreker. In het verleden werkte ze in marketing-, sales- en innovatiefuncties bij Philips, De Bijenkorf en ING/Postbank. Voor ING/Postbank ontwikkelde ze o.a. de persoonlijke bankpas.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Herman Tjeenk Willink
Kan de overheid crises aan?
4=3 actie
4,65
Adriaan Wagenaar
Groot denken
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad