Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het Marketingplan

Strategie en implementatie voor dienstverlenende organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

3,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het Marketingplan
Het Marketingplan
Echt gebruikt
3,90
481301864
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789066653672
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
SWP
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
144

Waar gaat het over?

Het marketingplan: dit boek wordt al tien jaar met veel succes gebruikt en toegepast
Al geruime tijd bestaat ook in dienstverlenende en non-profitorganisaties aandacht voor de relatie met de klant. En waar de klant belangrijker wordt, doet het begrip marketing zijn intrede.

Marketing is niet alleen een aandachtspunt op beleidsniveau, maar in de hele organisatie, vooral als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening. Hierdoor dienen nieuwe vragen zich aan: Hoe vertalen wij de veranderende vraag van de klant in goede dienstverlening? Hoe communiceren wij met de klant? Hoe kunnen wij bij alle medewerkers in de organisatie klantgericht gedrag ontwikkelen? Hoe implementeren wij deze processen?

Om antwoorden op deze en andere vragen te vinden kan binnen de organisatie een marketingplan worden ontwikkeld. Dat levert een aantal belangrijke voordelen op:
- de organisatie wordt grondig doorgelicht;
- medewerkers leren al werkend klant-gericht te denken;
- er ontstaat een helder zicht op de sterkten en zwakten van de organisatie met betrekking tot de omgeving waarin zij opereert;
- het marketingplan maakt het mogelijk regelmatig resultaten te evalueren en zo nodig nieuwe doelen te stellen.
De auteurs van dit boek zijn erin geslaagd om marketing voor dienstverlenende organisaties, in het bijzonder die in de non-profitsector, toegankelijk te maken. De lezer krijgt inzicht in de basisprincipes van marketing in dienstverlenende organisaties. Bovendien worden instrumenten aangereikt waarmee men direct in de organisatie aan de slag kan.

De planmatige opzet maakt het boek uitermate geschikt voor direct gebruik in de organisatie en voor opleidingen in het hoger onderwijs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
nog 1 op voorraad
13,45
nog 1 op voorraad
5,55
nog 1 op voorraad
5,90
J. Hoekman, K. van der Geer
Buigen of Barsten
40% korting
nog 1 op voorraad
4,90 2,94
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
nog 1 op voorraad
13,45
nog 1 op voorraad
5,55
nog 1 op voorraad
5,90
J. Hoekman, K. van der Geer
Buigen of Barsten
40% korting
nog 1 op voorraad
4,90 2,94
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34

Anderen bekeken ook

40% korting
5,70
Katheline De Lembre
Marketing
40% korting
7,92
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
3,75
Geef me een seintje