Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het Marketingplan

strategie en implementatie voor dienstverlenende organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789066653672
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Swp
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina’s
144

Waar gaat het over?

Het marketingplan: dit boek wordt al tien jaar met veel succes gebruikt en toegepast Al geruime tijd bestaat ook in dienstverlenende en non-profitorganisaties aandacht voor de relatie met de klant. En waar de klant belangrijker wordt, doet het begrip marketing zijn intrede. Marketing is niet alleen een aandachtspunt op beleidsniveau, maar in de hele organisatie, vooral als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening. Hierdoor dienen nieuwe vragen zich aan: Hoe vertalen wij de veranderende vraag van de klant in goede dienstverlening? Hoe communiceren wij met de klant? Hoe kunnen wij bij alle medewerkers in de organisatie klantgericht gedrag ontwikkelen? Hoe implementeren wij deze processen? Om antwoorden op deze en andere vragen te vinden kan binnen de organisatie een marketingplan worden ontwikkeld. Dat levert een aantal belangrijke voordelen op: - de organisatie wordt grondig doorgelicht; - medewerkers leren al werkend klant-gericht te denken; - er ontstaat een helder zicht op de sterkten en zwakten van de organisatie met betrekking tot de omgeving waarin zij opereert; - het marketingplan maakt het mogelijk regelmatig resultaten te evalueren en zo nodig nieuwe doelen te stellen. De auteurs van dit boek zijn erin geslaagd om marketing voor dienstverlenende organisaties, in het bijzonder die in de non-profitsector, toegankelijk te maken. De lezer krijgt inzicht in de basisprincipes van marketing in dienstverlenende organisaties. Bovendien worden instrumenten aangereikt waarmee men direct in de organisatie aan de slag kan. De planmatige opzet maakt het boek uitermate geschikt voor direct gebruik in de organisatie en voor opleidingen in het hoger onderwijs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Katerina Cizek
Collective Wisdom
nog 1 op voorraad
29,35
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65
nog 1 op voorraad
16,04
Pieter Verstraete
Winnen met de Chinezen
40% korting
nog 1 op voorraad
58,00
Craig Foster
Amphibious Soul
Tweedehands Beetje gebruikt
19,55
Katerina Cizek
Collective Wisdom
nog 1 op voorraad
29,35
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65
nog 1 op voorraad
16,04
Pieter Verstraete
Winnen met de Chinezen
40% korting
nog 1 op voorraad
58,00
Craig Foster
Amphibious Soul
Tweedehands Beetje gebruikt
19,55

Anderen bekeken ook

Katheline De Lembre
Marketing
40% korting
13,20
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50
sorry, niet op voorraad