• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek mobile marketing

mobile marketing effectief inzetten
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek mobile marketing
Handboek mobile marketing
Als nieuw
5,45
ISBN
9789491560033
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

Online strateeg, docent, spreker, internetondernemer, columnist en bestsellerauteur Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland. Dit resulteerde in eigen (mobile) marketingmodellen die hij als succesvol internetondernemer (zie AtMost.nl en AtMost.TV) voor organisaties zoals Heijmans, Speakers Academy, Trendhopper, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, De Hypotheekshop, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, Blauwhoed, de Roterogroep en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht. Petersen is fanatiek (video)blogger op onder andere het HandboekMobileMarketing.nl, SocialMedia.nl, Marketingfacts, DutchCowboys, Molblog,TheNextWeb en zijn eigen OnlineMarketeer.TV. Hij is ervaren consultant en docent op gebied van social, online en mobile marketingstrategie en de succesmix genaamd Social Local Mobile. Petersen is uniek is zijn visie en mix van marke-ting- en internettechnisch denken. De genoemde mix is een nieuwe manier van benaderen die zorgt voor succesvolle mobile marketing. Het Handboek Mobile Marketing (HMM) is een rijk geïllustreerd en praktisch management- en studieboek. Het HMM staat vol onderzoeksfeiten, modellen, do's en don'ts en praktijkcases van onder andere RTL Nederland (TVOH), T-Mobile, funda, Layar, Appie, MTV Mobile en bol.com. Het HMM is het eerste managementboek dat doordachte mobile marketing een succesvolle plek geeft in de online marketingmix. Het boek is een must voor elke professional die mobile marketing doelgericht in wil gaan zetten. Een app of een site? Wat is een mobile marketingstrategie? Wat is de juiste operationalisatie van de mobile strategie? Wat zijn succesfactoren voor een mobile app of site? Het HMM legt het helder, gestructureerd en praktisch uit. De tientallen video's en aanvullingen via @HandboekMobile en de ondersteunende portal www.handboekmobilemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met het snelst groeiende marketingmiddel dat een grote toekomst voor zich heeft!
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
5,05
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Beetje gebruikt
4,90
Tweedehands Als nieuw
5,00
nog 1 op voorraad
5,05
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
Tweedehands Beetje gebruikt
4,90
Tweedehands Als nieuw
5,00

Anderen bekeken ook

Harold McGee, N.v.t.
Over eten & koken
25,10
G.J. Smits, J. Steins Bisschop
De Internet Scorecard 2.0
5,00
Michael Haralambos
De bijl aan de wortel
6,10
Ton Vingerhoets, J. Vogel
Borstvoeding Geven
4,75
Bert Wagendorp, Hannah Wagendorp
Vader-en-Dochterboek
3,90
red : Hans Luijendijk, J.P.L. de Beukelaar
De meest gestelde vragen aan Alfred Vogel
5,45
sorry, niet op voorraad