Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek mobile marketing

mobile marketing effectief inzetten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789491560033
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
224

Waar gaat het over?

Online strateeg, docent, spreker, internetondernemer, columnist en bestsellerauteur Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland.Dit resulteerde in eigen (mobile) marketingmodellen die hij als succesvol internetondernemer (zie AtMost.nl en AtMost.TV) voor organisaties zoals Heijmans, Speakers Academy, Trendhopper, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, De Hypotheekshop, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, Blauwhoed, de Roterogroep en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht. Petersen is fanatiek (video)blogger op onder andere het HandboekMobileMarketing.nl, SocialMedia.nl, Marketingfacts, DutchCowboys, Molblog,TheNextWeb en zijn eigen OnlineMarketeer.TV. Hij is ervaren consultant en docent op gebied van social, online en mobile marketingstrategie en de succesmix genaamd Social Local Mobile. Petersen is uniek is zijn visie en mix van marke-ting- en internettechnisch denken. De genoemde mix is een nieuwe manier van benaderen die zorgt voor succesvolle mobile marketing.Het Handboek Mobile Marketing (HMM) is een rijk geïllustreerd en praktisch management- en studieboek. Het HMM staat vol onderzoeksfeiten, modellen, do's en don'ts en praktijkcases van onder andere RTL Nederland (TVOH), T-Mobile, funda, Layar, Appie, MTV Mobile en bol.com. Het HMM is het eerste managementboek dat doordachte mobile marketing een succesvolle plek geeft in de online marketingmix. Het boek is een must voor elke professional die mobile marketing doelgericht in wil gaan zetten.Een app of een site? Wat is een mobile marketingstrategie? Wat is de juiste operationalisatie van de mobile strategie? Wat zijn succesfactoren voor een mobile app of site? Het HMM legt het helder, gestructureerd en praktisch uit.De tientallen video's en aanvullingen via @HandboekMobile en de ondersteunende portal www.handboekmobilemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met het snelst groeiende marketingmiddel dat een grote toekomst voor zich heeft!
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Martin Verstelle
Ashtanga Marketing
40% korting
10,40 6,24
P. Ruijs
Dutch Magic
40% korting
nog 1 op voorraad
21,80 13,08
Christophe Jauquet
Healthusiasm
nog 1 op voorraad
11,30
Tweedehands Echt gebruikt
32,60
Tweedehands Als nieuw
32,60
70% korting
5,45 1,63
Martin Verstelle
Ashtanga Marketing
40% korting
10,40 6,24
P. Ruijs
Dutch Magic
40% korting
nog 1 op voorraad
21,80 13,08
Christophe Jauquet
Healthusiasm
nog 1 op voorraad
11,30
Tweedehands Echt gebruikt
32,60
Tweedehands Als nieuw
32,60

Anderen bekeken ook

Bert Wagendorp
Vader & dochterboek
5,00
70% korting
9.999,00 1,50
40% korting
9.999,00 3,66
70% korting
9.999,00 2,85
Harold McGee
Over eten & koken
Geef me een seintje
Geef me een seintje