• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Good To Great

Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't
Maak tweedehands je eerste keus
kaft kan afwijken
3+1 actie

8,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Good To Great
Good To Great
Beetje gebruikt
8,35
10000021542
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9780712676090
Bindwijze
Hardcover
Taal
Engels
Uitgeverij
Random House Business Books
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina's
324

Waar gaat het over?

Rigorously supported by evidence, his findings are surprising - at times even shocking - to the modern mind. Good to Great achieves a rare distinction: a management book full of vital ideas that reads as well as a fast-paced novel. ________________________________ Can a good company become a great one? If so, how? After a five-year research project, Jim Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underlying variables that enable any type of organisation to make the leap from good to great while other organisations remain only good. Rigorously supported by evidence, his findings are surprising - at times even shocking - to the modern mind. Good to Great achieves a rare distinction: a management book full of vital ideas that reads as well as a fast-paced novel. It is widely regarded as one of the most important business books ever written.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
3+1 actie
26,50
3+1 actie
28,00
50% korting
3+1 actie
35,95 17,97
Robert Rodriguez
Hunger of Memory
50% korting
3+1 actie
8,00 4,00
3+1 actie
22,55
Hanneke Vogels
Salestech
25% korting
3+1 actie
21,50 16,12
3+1 actie
26,50
3+1 actie
28,00
50% korting
3+1 actie
35,95 17,97
Robert Rodriguez
Hunger of Memory
50% korting
3+1 actie
8,00 4,00
3+1 actie
22,55
Hanneke Vogels
Salestech
25% korting
3+1 actie
21,50 16,12

Anderen bekeken ook

3+1 actie
14,85
3+1 actie
5,35
Jim Collins
Good to great
3+1 actie
11,25
3+1 actie
6,50
Geef me een seintje