• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Generatie Einstein

Slimmer,Sneller En Volwassener
Auteur I. Groen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

3,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Generatie Einstein
Generatie Einstein
Echt gebruikt
3,90
ISBN
9789022999035
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
264

Waar gaat het over?

Generatie Einstein 3.0: slimmer, socialer en... volwassener!
Communiceren met jongeren van de 21e eeuw.

Generatie Einstein is opgegroeid. Waren zij in de vorige edities van dit boek nog pubers, nu zijn het jongvolwassenen die massaal de arbeidsmarkt bestormen, ons middelbaar en hoger onderwijs onveilig maken, het politieke en maatschappelijke terrein gaan verkennen... en dat op hun eigen onnavolgbare wijze!

Vroeger dachten we nog dat dat rare pubergedrag met al dat internet, die sociale netwerksites en dat multitasken wel over zou gaan bij volwassenheid, maar nee dus. Generatie Einstein neemt de eigenschappen die ze lieten zien in hun puberteit rustig mee de werkvloer op, het hoger onderwijs in, de politieke vloer op. En zoals zijzelf volwassen moesten worden, zo werden de middelen en de media die ze gebruikten dat ook. Vijf jaar geleden had nog niemand van Twitter gehoord en stond social networking nog in de kinderschoenen. Nu zitten onze oma’s ook op Hyves en MSN. Waren jongeren al moeilijk te bereiken, nu lijkt het onmogelijk geworden. In plaats van dat ze inzien dat wij volwassenen altijd al gelijk hadden, gaan ze nog verder op het door hen ingeslagen pad: dat van de onafhankelijkheid.

In dit boek laten de auteurs van Generatie Einstein hun licht schijnen op de laatste ontwikkelingen rondom jongeren en jongvolwassenen. Ze bieden aanknopingspunten voor communicatie op een manier die wel werkt.

Volledig geactualiseerde editie met nieuwe modellen voor communicatie en onderzoek en nieuwe cases.

Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
10,40
4=3 actie
5,00
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
10,40
4=3 actie
5,00

Anderen bekeken ook

Rene C.W. Boender
Gen Z
4=3 actie
10,35
Jet van Vuuren
De minnaar
4=3 actie
9,70
4=3 actie
4,25
4=3 actie
7,75
Dennis Mulkens
John van Zweden
4=3 actie
5,15
Willy Vandersteen
Tartaarse helm
4=3 actie
10,25
4=3 actie
13,24
Abraham Moszkowicz
Onkruid
4=3 actie
5,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad