• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Gastgevers in geluk

in zeven stappen naar hartverwarmende hospitality
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Gastgevers in geluk
Gastgevers in geluk
Als nieuw
5,45
ISBN
9789090300610
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Jfdi Holding Bv
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

Het boek is een managementroman over de nieuwe kracht van hartverwarmende hospitality in een digitale samenleving. Tevens delen 29 markante professionals hun visie op gastvrijheid en dienstverlening. Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat? Teruglustige Gasten! Gasten die niet meer naar huis willen. Luc van Bussel geeft service en nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als 'Bereikrijk', 'Binnenvoelbaar', 'Luistergevig'. 'Oplosselijk', 'Verrasvast', 'Verwenzaam' en 'Teruglustig'. Het boek is beste bewijs dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat persoonlijke ontmoetingen de echte verbinding vormen in een digitale samenleving. Luc van Bussel kondigt een nieuwe service revolutie aan als opvolger van de digitale revoltutie en roept op tot een Partij van de Gastvrijheid. Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor ondernemers, directies, managers en leidinggevenden op zoek naar teruglustige gasten en klanten. In een digitale samenleving worden persoonlijke ontmoetingen 'heftig' en zijn nieuwe gastgevers gevraagd. In zijn zoektocht naar hartverwarmende gastgevers deelt Luc van Bussel zijn ervaringen en bevindingen bij de nieuwe generatie. Gastgevers in Geluk laat dertig schrijvers aan het woord waaronder Gerard van Vliet (Directeur NCD), Philip van Mountford (CEO Hunkemoller), Peter Verhoeven (Managing Director Booking.com), Bob Hutten (CEO Hutten Catering Groep), Walter Seib (CEO HMSHost International), Paul Geraeds (CEO Bakker.com), Erik Bemelmans (Managing Partner Fan Factory), Bas van der Veldt (CEO Afas), Jaap Bressers (Auteur 'Waar een wiel is, is een weg), Danielle Braun (Auteur De Corporate Tribe 'Managementboek van het Jaar 2016), Bruno Rouffaer (Professor Business School La Catholica Lima/Peru & auteur 'No Way'), Rob Hermans (CEO Fletcher), Mark Haak Wegmann (CEO Center Parcs Europe), Robert Visser (Directeur Albron Leisure), Miranda Hesselmans (Directeur/Eigenaar Martinair Party Service), Gabriella Esselbrugge (Koninklijke Horeca Nederland), Lucien van de Veerdonk (Directeur Berghotel Amersfoort & Airport Hotel Rotterdam), Ingrid van der Wal-Koek (Directeur Regardz Meeting Centers), Barbara Franse (Directeur Agfra Holding), Melissa van Gestel (CEO Benify), Charles van Goch (CEO Mise en Place & HotelloTop), Job Heilijgers (Oprichter Regardz), Theo van Brussel (Oprichter Foodservice Netwerk & Fac-factory) en de directies van Hotelscholen in de Benelux: Susanne Stolte (Hotelschool Den Haag), Ad Smits (Hotelschool Maastricht), Mark Duthler (Directeur/Eigenaar Hogeschool Tio), Gienke Osinga (Directeur NHTV Breda), Klaas-Wybo van der Hoek (Vice-Voorzitter Stenden Hogeschool) en Sarah De Ridder (Opleidingshoofd Erasmushogeschool Brussel). Deze dertig gastschrijvers maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Luc van Bussel
De Confetti Company
5,45
Ronny Martens, Tim Trachet
Astrologie Zin Of Onzin
4,45
Christine Linneweever
De zoektocht van Pico
10,20
Laurens de Wit
Afgewezen en geliefd
12,40
Bies van Ede, B. van Ede
Het allerlaatste griezelverhaal
sorry, niet op voorraad