• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De wet van de paracetamol

Zo vernieuw je de waardepropositie van je aanbod
Maak tweedehands je eerste keus
50% korting
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789089653697
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Van Duuren Media
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
180

Waar gaat het over?

De levensduur van producten, diensten en formules wordt steeds korter. Consumenten zijn niet alleen verwend, ze verwachten steeds sneller een vernieuwd aanbod. De concurrentie is bovendien feller dan ooit. Voordat je het weet is je product verworden tot een paracetamol, een product dat overal verkrijgbaar is, geen onderscheidend vermogen heeft en waar de klant slechts een lage prijs voor wil betalen. Als je wilt overleven is niets doen geen optie meer. Veranderingen gaan immers sneller dan ooit. In dit boek laat bestsellerauteur Paul Moers met zijn bewezen succesvolle model, de waardepropositieladder, zien hoe je stap voor stap de waardepropositie van je aanbod nieuw leven inblaast of zelfs compleet vernieuwt. Die vormt immers de basis van je bedrijf en is je optimale aandacht waard. Bouw dus een waardepropositie die uniek en aansprekend is.*Paul Moers is veelgevraagd commentator op radio en tv van retail- en waardepropositievraagstukken.*Het nieuwste boek van bestsellerauteur en consultant Paul Moers.*Inclusief concrete aansprekende succesvolle praktijkvoorbeelden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook