• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De vent is de tent

reputatiemanagement in de praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

9,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De vent is de tent
De vent is de tent
Beetje gebruikt
9,95
ISBN
9789462200906
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en
persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is
de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek
naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,
de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen
genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.
Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor
klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter
in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel
Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT.
Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk
voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet
af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de
wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs.
De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement
aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden
en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest
recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling,
social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen
en storytelling.

Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: Crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding - mislukking of meesterwerk (2008).
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

P. Stamsnijder
De vent is de tent
4=3 actie
5,00

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,00
Rens Vliegenthart
U Kletst Uit Uw Nek
4=3 actie
11,45
P. Stamsnijder
De vent is de tent
4=3 actie
5,00
Paul Stamsnijder
Stakeholdermanagement
4=3 actie
25,55
Onbekend, Hans Bourlon
Bol & Smik: Wat Een Rommel
sorry, niet op voorraad
Gerda Krediet
Ouderenmishandeling
sorry, niet op voorraad
Rom Molemaker
Weg van de angst
sorry, niet op voorraad
Catherine Metzmeyer, Marc Vanenis
Zoe En Theo 29 Tuinieren
sorry, niet op voorraad