Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Superpromotor

Over de kracht van enthousiasme
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting

3,90 2,92

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De Superpromotor
De Superpromotor
Echt gebruikt
2,92
334401495
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089650290
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Van Duuren Media
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
200

Waar gaat het over?

De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme.
Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd.
Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven
van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en
omzetgroei. Bovendien zijn superpromoters ideale co-creators en
motiveren ze het personeel. In het ultieme gevecht met zijn alter
ego, de antipromoter, bepaalt hij de reputatie van bedrijven.
De superpromoter kan een klant zijn maar ook een betrokken
medewerker. Of een burger die een bepaald overheidsbeleid verdedigt.
Het zijn de onzichtbare medestanders van bedrijven en
overheidsinstellingen die achter de schermen zorgen voor succes.

In De Superpromoter legt Rijn Vogelaar uit hoe je superpromoters
kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Hij
beschrijft een nieuwe stroming in denken over marketing,
productontwikkeling en bedrijfsvoering. Het wordt tijd dat
organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten
en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op
hun enthousiaste vrienden, de superpromoters. Organisaties die
deze evolutie doormaken zullen, met minder budget en met veel
meer positieve energie, de concurrentie achter zich laten of
zelfs irrelevant maken. Kortom, de tijd van de superpromoter is
gekomen!

“Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld
het meest krachtige en invloedrijke middel op weg naar groei en
succes.” - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van o.a.
No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nèt mensen en
Hondenbrokken

“In zijn boek beschrijft Rijn de onzichtbare mechanismen
van sociale netwerken en analyseert hij de precieze werking
van invloed. Hij gebruikt de meest recente marketinginzichten
van onder anderen Earls (Herd), Dijksterhuis (Het slimme onbewuste)
en Gladwell (Tipping point) en verbindt die op een briljante manier
met elkaar.” - Kees de Jong (CEO SSI), Het Financieele Dagblad
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Chris Matts
Commitment
Tweedehands Als nieuw
18,40
Gerben Nijmeijer
Nils
25% korting
12,00 9,00
Tweedehands Als nieuw
15,55
Tweedehands Als nieuw
9,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
39,75 29,81
Chris Matts
Commitment
Tweedehands Als nieuw
18,40
Gerben Nijmeijer
Nils
25% korting
12,00 9,00
Tweedehands Als nieuw
15,55
Tweedehands Als nieuw
9,50

Anderen bekeken ook

10,30
50% korting
2,37
Geef me een seintje
Rijn Vogelaar
De superpromoter
Geef me een seintje