• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De plug&play-organisatie

winnen in een digitale wereld
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

14,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De plug&play-organisatie
De plug&play-organisatie
Als nieuw
14,85
ISBN
9789462760851
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
168

Waar gaat het over?

Organisaties staan voor de grote uitdaging hoe ze moeten inspelen op de golf van digitalisering en veranderende marktomstandigheden die steeds sneller op hen afkomt. Succesvolle organisaties van nu weten zich slim te verbinden met andere om zo razendsnel te innoveren en nieuwe markten te betreden. Denk maar aan Facebook, Google, Tesla, Uber en Airbnb. Hoe kan uw organisatie leren van deze successen en deze toepassen?Het geheim van een toekomstbestendige bedrijfsstrategie zit in het digitale aanpassingsvermogen: plug&play zijn, flexibel kunnen aanhaken bij de kennis en competenties van anderen, anderen toelaten om voort te bouwen op uw werk en slim gebruikmaken van de kennis van gebruikers.Wacht niet tot Google en start-ups als Uber uw business overnemen of opeten! De 'plug&play-organisatie' laat in vier heldere stappen zien hoe u uw organisatie klaarmaakt voor de digitale toekomst. Zo wordt u een winnaar in de digitale wereld van platformen, cocreatie en de deeleconomie.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
29,50
Joost Minnaar
Corporate Rebels
4=3 actie
12,00
4=3 actie
10,85
4=3 actie
21,50
sorry, niet op voorraad
Kilian Bennebroek Gravenhorst
De veranderversneller
sorry, niet op voorraad
Brian Robertson
Holacracy
sorry, niet op voorraad