• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Copy & Concept

Prikkels voor reclamemakers
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
25% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

31,00 23,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Copy & Concept
Copy & Concept
Als nieuw
23,25
752201389
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789020979336
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
256

Waar gaat het over?

Een helder en inspirerend boek dat alle fasen van het creatieve proces in de marketingcommunicatie behandelt Van strategie via briefing naar conceptontwikkeling en copywriting Met talrijke actuele voorbeelden Ontstaan uit een unieke samenwerking tussen reclamebureaus en het communicatieonderwijs Copy & Concept biedt zo ook aan studenten een breed instrumentarium voor conceptueel denken en conceptontwikkeling
Dit boek wil - het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen - junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk - studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken - docenten aansporen om aansprekende lessen te geven Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud 1. Creatieve strategie 2. De inspirerende briefing 3. Conceptontwikkeling 4. De conceptpresentatie 5. Voorbereiding op copy 6. Copywriting 7. Copy voor alle denkbare middelen 8. De pay-off 9. Merknamen
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Barry de Waal
Copy & concept
25% korting
Stapelweken
18,75

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Reclame

Stapelweken
7,00
Stapelweken
17,00
50% korting
Stapelweken
18,00 9,00
Stapelweken
11,00
Stapelweken
24,10
Erik Saelens
Gebrandmerkt
25% korting
Stapelweken
18,80 14,10
Stapelweken
7,00
Stapelweken
17,00
50% korting
Stapelweken
18,00 9,00
Stapelweken
11,00
Stapelweken
24,10
Erik Saelens
Gebrandmerkt
25% korting
Stapelweken
18,80 14,10

Anderen bekeken ook

Mirjam Groen
Reflecteren
25% korting
Stapelweken
2,92
Mark Julsing
Onderzoek doen!
Stapelweken
6,95
Stapelweken
7,45
Barry de Waal
Copy & concept
25% korting
Stapelweken
18,75
Mirjam Groen
Reflecteren
25% korting
Stapelweken
3,71
Stapelweken
8,00
25% korting
Stapelweken
10,72
Natalie van Zeeland
Succes begint bij jezelf
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Tom Fischer, Mark Julsing
Onderzoek doen!
Geef me een seintje