• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brand design

Merkmanagement in woord & beeld
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043032315
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
295

Waar gaat het over?

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante merkidentiteit, onderscheidende visuele identiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Deze vijfde editie bouwt voort op het succes van de 4e editie, met het Brand Design-model als basis. Met bondige theorie, nuttige modellen als de Merk-Wijzer en veel recente praktijkvoorbeelden. Aangevuld met een extra hoofdstuk over Brand Activation, een nieuw model om de Customer Journey in kaart te brengen en een dubbele Fair Trade Original case.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
11,04
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
25% korting
3+1 actie
24,15 18,11
Ingrid De Jonghe
Hulpverlening en recht
3+1 actie
57,20
3+1 actie
11,00
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
11,04
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
25% korting
3+1 actie
24,15 18,11
Ingrid De Jonghe
Hulpverlening en recht
3+1 actie
57,20
3+1 actie
11,00

Anderen bekeken ook

3+1 actie
9,30
Byron Sharp
How Brands Grow
3+1 actie
16,04
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
3+1 actie
18,95
Andy Mosmans
Branding
3+1 actie
43,70