Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zorgen voor kwaliteit

Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

14,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zorgen voor kwaliteit
Zorgen voor kwaliteit
Als nieuw
14,85
594300586
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789020969498
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
280

Waar gaat het over?

Kwaliteit staat momenteel in het centrum van de aandacht in de non-profitsector. Dit boek plaatst de kwaliteitshype in een bredere maatschappelijke context en verbreedt de traditionele visie op kwaliteit en kwaliteitszorg tot een visie en benadering die compatibel is met en onder-steunend voor de eigen opdracht van dergelijke organisaties. Ook wordt kwaliteitszorg verruimd naar kwaliteitsontwikkeling. Het boek heeft vooral als doelstelling methodieken en instrumenten aan te reiken die helpen in het proces van permanente kwaliteitsontwikkeling en kwaliteitszorg. Kwaliteitsontwikkeling vraagt een empirische benadering van organisaties ('feiten en cijfers'), daarom wordt eerst het meetproces besproken. Daarna passeren een aantal relevante modellen uitgebreid de revue, en vervolgens een reeks technieken die in de verschillende fasen van het proces van kwaliteitsontwikkeling dienstbaar kunnen zijn. Ten slotte worden een aantal historisch belangrijke figuren kort belicht en het hele kwaliteitsgebeuren in het juiste kader geplaatst. Het boek richt zich tot de verschillende actoren in de hele non-profitsector: de onderwijs-, sociale, culturele, welzijns- en gezondheidsector, en de diverse overheidsdiensten. Naast directie en medewerkers zijn dat ook de cliënten, patiënten, studenten. Het boek kan dienst doen als handboek voor mensen in de praktijk, maar ook als studieboek in de opleidingen die een loopbaan in deze organisaties voorbereiden. Het kan ook de externe belanghebbenden - overheden, inspecties, bestuurders - oriënteren in kwaliteitsontwikkeling.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
27,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
42,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
27,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
42,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50

Anderen bekeken ook

4=3 actie
11,30
Martijn Vroemen
Handboek teamcoaching
4=3 actie
37,30
4=3 actie
30,20
Jitske Kramer
De corporate tribe
4=3 actie
23,25
Bram de Muynck
Leren Bij De Bron
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad