• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Thought leadership

als succesfactor in een veranderende samenleving
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089656223
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

Steeds meer bestuurders, leiders en (marketing)- communicatieprofessionals hebben thought leadership als speerpunt in hun strategische plannen staan. Maar wat houdt thought leadership eigenlijk in? En hoe kun je thought leadership ontwikkelen en daadwerkelijk in praktijk brengen? Dit is het eerste boek dat je een verfrissende kijk en concrete handvatten biedt om thought leadership in je eigen organisatie te ontwikkelen.

Een succesvolle thought leadership strategie valt of staat met het durven uitdragen van vernieuwend perspectief. Hoe ontwikkel je zo’n Novel Point of View? Hoe betrek je medewerkers en andere stakeholders daarbij? Hoe vertaal je je vernieuwende perspectief naar de praktijk en bouw je vertrouwen bij stakeholders rondom dat vernieuwende perspectief en de daarbij horende koers? En wat betekent dat voor leiderschap en communicatie?

Op bevlogen wijze en aan de hand van vijf actuele thought leadership cases laten de auteurs zien hoe organisaties dit op succesvolle wijze kunnen doen. Zo geven de auteurs een kijkje in de keuken van Bernhoven, het ziekenhuis dat vanuit het vernieuwende perspectief ‘Betere zorg, door minder zorg’ hun complete zorgmodel op succesvolle wijze kantelde en patiënten en stakeholders hier op inspirerende wijze bij betrok. En ze laten zien hoe het Deense energiebedrijf Ørsted, Philips, Unilever, woningcorporatie Sint Trudo en parktheater Eindhoven voor een alternatieve koers kozen door te vertrekken vanuit vernieuwende zienswijzen en die vertaalden naar concreet gedrag en resultaat.

Ben jij die bestuurder, leider of (marketing)communicatieprofessional die thought leadership op de strategische agenda heeft staan? Dan is dit jouw handboek om die strategie en positionering vorm te geven.

Trefwoorden: thought leadership verandering innovatie handleiding

Lees verder

Recensies

0 recensies
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
Ayşegül Savaş
Wit op wit
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
11,25
4=3 actie
10,60
4=3 actie
23,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,85
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
Ayşegül Savaş
Wit op wit
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,75
4=3 actie
11,25
4=3 actie
10,60
4=3 actie
23,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,85