Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Succes is niet voor lafaards

10 inspirerende marketingsoplossingen voor nieuwe groei
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting

6,80 3,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Succes is niet voor lafaards
Succes is niet voor lafaards
Als nieuw
3,40
801800994
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789048805051
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Overamstel Uitgevers
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
160

Waar gaat het over?

‘We waren de afgelopen jaren zo in de ban geraakt van groei, dat we geloofden dat het onbeperkt kon doorgaan. Dat blijkt niet zo te zijn. We zitten in de ergste en zwaarste crisis van de afgelopen honderd jaar. Het is niet alleen een financiële crisis, ook bijvoorbeeld het milieu en de economie zijn slachtoffers. Het zijn zware tijden die om oplossingen en creativiteit vragen.

In Succes is niet voor lafaards kijk ik naar bedrijven als Apple en Albert Heijn, die het ondanks de crisis toch goed doen. Deze bedrijven doen blijkbaar iets wat andere organisaties nalaten. Naargelang de omstandigheden passen zij hun marketingstrategie aan en onderscheiden zich daarmee van andere bedrijven. Wat kunnen we daarvan leren? Er is helemaal niets mis mee als we de succesvolle stappen van anderen analyseren en de elementen die op onszelf van toepassing zijn ervan overnemen.

Het kan ons allen helpen om de crisis sneller achter ons te laten. We kunnen legio lessen trekken uit succesvolle organisaties. Ik beperk me in dit boek tot de tien meest aansprekende lessen, die snel tot een uniek resultaat kunnen leiden. Deze worden toegelicht middels korte herkenbare casussen, wat het boek praktisch en inzichtelijk maakt: bedrijven hebben deze inzichten immers daadwerkelijk gebruikt. Dit boek is geschreven met voorbeelden uit het grootbedrijf, maar dezelfde wetten zijn ook op het midden- en kleinbedrijf van toepassing.’
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
13,45
Craig Foster
Amphibious Soul
Tweedehands Beetje gebruikt
19,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Richard A. Moran
Must Voor Managers
Tweedehands Als nieuw
5,45
Tweedehands Echt gebruikt
19,85
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
13,45
Craig Foster
Amphibious Soul
Tweedehands Beetje gebruikt
19,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Richard A. Moran
Must Voor Managers
Tweedehands Als nieuw
5,45
Tweedehands Echt gebruikt
19,85

Anderen bekeken ook

Taylor Branch
De Clinton Tapes
50% korting
3,97
5,45
Reed Business
Economen
50% korting
2,72
6,90
25% korting
6,75
Martine Batchelor
Zen. Mind Body & Spirit
50% korting
2,72
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Willem Uylenbroek
Barack Obama
Geef me een seintje
Geef me een seintje