• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Service Management

Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed)
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting

25,60 12,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Service Management
Service Management
Echt gebruikt
12,80
423601284
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9781259010651
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Mcgraw-Hill Education
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
544

Waar gaat het over?

Service Management 8e editie is een boek van McGraw-Hill uitgegeven bij Mcgraw-Hill Education - Europe. ISBN 9781259010651 The eighth edition continues to acknowledge and emphasize the essential uniqueness of service management. The text is organized in four parts: Part One: Understanding Services, which provides a historical context as well as distinguishes the distinctive characteristics of service operations; Part Two: Designing the Service Enterprise, which covers designing the service enterprise to support the competitive strategy; Part Three: Managing Service Operations that details topics such as Managing Capacity, Demand and Waiting Lines and Service Supply Relationships and; Part Four: Quantitative Models for Service Management that addresses forecasting and managing service inventory.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies