• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Service Management

Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed)
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
50% korting

22,80 11,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Service Management
Service Management
Echt gebruikt
11,40
423601284
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9781259010651
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Mcgraw-Hill Education
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
544

Waar gaat het over?

Service Management 8e editie is een boek van McGraw-Hill uitgegeven bij Mcgraw-Hill Education - Europe. ISBN 9781259010651 The eighth edition continues to acknowledge and emphasize the essential uniqueness of service management. The text is organized in four parts: Part One: Understanding Services, which provides a historical context as well as distinguishes the distinctive characteristics of service operations; Part Two: Designing the Service Enterprise, which covers designing the service enterprise to support the competitive strategy; Part Three: Managing Service Operations that details topics such as Managing Capacity, Demand and Waiting Lines and Service Supply Relationships and; Part Four: Quantitative Models for Service Management that addresses forecasting and managing service inventory.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
37,04
Tweedehands Als nieuw
21,50
Tweedehands Echt gebruikt
8,50
Tweedehands Als nieuw
47,00
Tweedehands Als nieuw
8,30
Tweedehands Als nieuw
134,30
Tweedehands Beetje gebruikt
37,04
Tweedehands Als nieuw
21,50
Tweedehands Echt gebruikt
8,50
Tweedehands Als nieuw
47,00
Tweedehands Als nieuw
8,30
Tweedehands Als nieuw
134,30