• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Service Management

Operations, Strategy, Information Technology (Int'l Ed)
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

25,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Service Management
Service Management
Echt gebruikt
25,60
ISBN
9781259010651
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Mcgraw-Hill Education
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
544

Waar gaat het over?

Service Management 8e editie is een boek van McGraw-Hill uitgegeven bij Mcgraw-Hill Education - Europe. ISBN 9781259010651 The eighth edition continues to acknowledge and emphasize the essential uniqueness of service management. The text is organized in four parts: Part One: Understanding Services, which provides a historical context as well as distinguishes the distinctive characteristics of service operations; Part Two: Designing the Service Enterprise, which covers designing the service enterprise to support the competitive strategy; Part Three: Managing Service Operations that details topics such as Managing Capacity, Demand and Waiting Lines and Service Supply Relationships and; Part Four: Quantitative Models for Service Management that addresses forecasting and managing service inventory.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Jaap Verheij, Jaap Verheij
Duurzame gezondheidszorg
4=3 actie
8,50
Joost de Vries
De republiek
4=3 actie
4,75
20% korting
4=3 actie
4,75
M. Baden, Linda Kenney
Bloedproef
20% korting
4=3 actie
5,60
Connor Franta, Connor Franta
Note to Self
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad