Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Miss Marketing

Business in de evanomie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789491560170
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
334

Waar gaat het over?

Waarom zou je in hemelsnaam een boek over feminine marketing lezen als je
a. een vent bent en weinig aanleiding ziet om je onder te dompelen in een bad van oestrogenen en vrouwenpraat?
b. een vrouw bent en niemand jou meer iets hoeft uit te leggen over deze hoedanigheid?
Het antwoord luidt: vrouwen zijn de nummer 1 business opportunity, want vrouwen zijn, chargerend gezegd, bemoeizuchtige controlfreaks die over bijna alles beslissen in zo ongeveer iedere denkbare sector. Alleen heeft nog
steeds niet iedereen dit door. Minstens zo belangrijk is dat vrouwen en mannen radicaal verschillend zijn en het beter begrijpen van deze verschillen helpt je om deze business opportunity volop te benutten. Zelfs als je zelf vrouw bent, zul je versteld staan van wat genderkennis jou aan inzichten kan opleveren. De Evanomie is namelijk groter dan vrouwen alleen, aangezien we midden in de megatrend van een feminiserende wereld leven.

Miss Marketing is een kans om eindelijk antwoord te krijgen op de vraag die Freud en zijn makkers tot waanzin dreef: Was will das Weib? En degene die deze
kennis het best kan toepassen, kan straks een tropisch eiland kopen, of twee. Dus houd je vast, zelfs al ben je geen marketeer of reclamemens, deze management glossy in boekvorm opent de weg van 'mismarketing naar Miss Marketing'.
***
Met interviews met onder andere Roos Wouters (Fuck ik ben een feminist), Kluun (Haantjes) en Jan Heemskerk (Playboy), business cases over onder meer Harley Davidson, Go Super Model en Eliza was Here en met het Feminine Sparks Model, werkbladen, checklists en brainstormideeën voor een quickstart Miss Marketing.
***
Mabel Nummerdor (1974) is eigenaar van SparkAvenue. Ze spreekt, schrijft en adviseert over feminine marketing en ander vrouwenzaken samen met Mijke de Vette (1986).
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Mabel Nummerdor
Miss marketing
5,45

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Beetje gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Echt gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Als nieuw
10,30
Tweedehands Beetje gebruikt
15,50
Tweedehands Als nieuw
15,50
70% korting
5,45 1,63
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Beetje gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Echt gebruikt
10,30
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Als nieuw
10,30
Tweedehands Beetje gebruikt
15,50
Tweedehands Als nieuw
15,50

Anderen bekeken ook

7,85
Daniel Kahneman
Ons feilbare denken
10,50
Marianne van Leeuwen
Mag het ietsje minder roze?
11,90
Mabel Nummerdor
Miss marketing
5,45
Carien Karsten
Uit je burn-out
5,45
Peter de Jong
je eigen bedrijf
Geef me een seintje
Daniel Siegel
Mindsight
Geef me een seintje
Gordon Turnbull
Gevangen In Je Hoofd
Geef me een seintje