• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing Kernstof

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001593551
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
620

Waar gaat het over?

Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. Het boek besteedt aandacht aan onderwerpen als marketingomgeving, -organisatie en -planning, consumentengedrag en markt- en marketingonderzoek. Deze nieuwe editie is uitgebreid met actuele voorbeelden en artikelen. Ten opzichte van de vorige editie is in deze editie meer aandacht gegeven aan verkoop en verkoopmanagement als essentieel onderdeel van marketing. De nieuwe editie voldoet aan de meest recente NIMA-exameneisen voor de examens voor de module NIMA A1 Marketing Medewerker en de specialisatiemodule NIMA A2 Marketing Medewerker. Bij dit boek is een apart opgavenboek beschikbaar Marketing Kernstof Opgaven. -Zeer complete introductie op het vakgebied marketing; -sluit aan bij NIMA-A exameneisen;-rijke digitale ondersteuning en apart oefenboek Marketing Kernstof Opgaven. Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone. https://campagnes.noordhoffuitgevers.nl/prepzone-titellijst/) Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voorin hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount.Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.DoelgroepGeschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Het boek is te gebruiken vanaf de propedeuse.De auteurHans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
6,95
Patrick Petersen
Handboek.social
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
6,95
Patrick Petersen
Handboek.social
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,40

Anderen bekeken ook

4=3 actie
10,50