• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789051894172
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
1995
Aantal pagina’s
150

Waar gaat het over?

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,80
4=3 actie
9,50
30% korting
4=3 actie
5,20
4=3 actie
28,75
4=3 actie
14,00
4=3 actie
12,00
10% korting
4=3 actie
9,25
Wil Michiels
Brand-id
4=3 actie
9,00
10% korting
4=3 actie
8,10