• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Klant In Zicht

Marketing Voor Not-For-Profit Organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

15,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Klant In Zicht
Klant In Zicht
Beetje gebruikt
15,50
10000131291
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052616087
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
200

Waar gaat het over?

De omgeving van not-for-profitorganisaties is de afgelopen jaren in rap tempo
veranderd. Onder invloed van privatisering, deregulering en veranderende
wet- en regelgeving zien organisaties die zonder winstoogmerk ondernemen
zich in toenemende mate genoodzaakt nieuwe geldbronnen te vinden en
klantgerichter te werk gaan. Steeds vaker is er sprake van onderlinge
concurrentie.

Om succesvol te zijn, is het tegenwoordig cruciaal om klanten en markten te kennen. Het zorgvuldig plannen, meten en bijsturen van het marketingproces
is daarom belangrijker dan ooit. Maar hoe hou je grip op de zaak in een wereld die snel verandert en waar niet alleen klanten maar ook stakeholders steeds kritischer worden?

Klant in zicht is een duidelijke en handzame leidraad voor managers in
organisaties zonder winstoogmerk en helpt hen stapsgewijs invulling te geven aan de marketingstrategie en het marketingbeleid. De volgende thema's komen daarbij aan bod:

* Visie en missie
* Strategische marketingplanning
* Marketinganalyses
* Positionering
* Merken bouwen

De auteurs bieden handvatten om de marketingactiviteiten aan te sturen en de effectiviteit ervan te meten en verbeteren. Praktische inzichten en modellen
worden rijk geïllustreerd met voorbeelden uit de non-profit- en not-forprofitsector.

Marleen Bekkers, Rob Beltman en Kris Brees zijn partners bij ICSB Marketing
en Strategie, een Rotterdams adviesbureau voor marketing- en strategievraagstukken.
De auteurs hebben jarenlange ervaring met het begeleiden en ondersteunen van de strategievorming voor organisaties in uiteenlopende sectoren. Voor meer informatie over de auteurs en ICSB Marketing en Strategie kijkt u op www.icsb.nl.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

Richard Grol
Implementatie
Stapelweken
16,90
Stapelweken
8,00
Stapelweken
8,80
Stapelweken
14,70
Stapelweken
11,95