Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inleiding marketing

Een introductie in een dynamisch vakgebied
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

5,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Inleiding marketing
Inleiding marketing
Als nieuw
5,90
741501212
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089536716
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer?* toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;* extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;* aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;* actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;* per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In dit boek combineert hij bekende en minder bekende inzichten uit de marketingtheorie met zijn eigen ervaringen als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

A. de Groot, P. Brugman
Help de klant verzuipt !
nog 1 op voorraad
13,90
Rob Snoeijen
Knuffel de klant!
40% korting
7,00
Rob Snoeijen
Knuffel de klant!
40% korting
6,45
Tweedehands Als nieuw
14,45
70% korting
nog 1 op voorraad
9,50
A. de Groot, P. Brugman
Help de klant verzuipt !
nog 1 op voorraad
13,90
Rob Snoeijen
Knuffel de klant!
40% korting
7,00
Rob Snoeijen
Knuffel de klant!
40% korting
6,45
Tweedehands Als nieuw
14,45
70% korting
nog 1 op voorraad
9,50