• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Iedereen

hoe digitale netwerken onze contacten, samenwerking en organisaties veranderen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

6,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Iedereen
Iedereen
Beetje gebruikt
6,25
ISBN
9789047000808
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

De wereld wordt alsmaar kleiner dankzij het wereldwijde web. We bellen gratis naar de andere kant van de wereld (voip), delen fotoalbums met familie (MijnAlbum), houden online bijeenkomsten en netwerken online (LinkedIn). En dat is nog maar het begin. Allerlei sites stellen ons in de gelegenheid mee te doen, mee te praten en mee te werken, zoals Facebook, MySpace en Hyves. Zelfs grote traditionele nieuwsmedia gebruiken bijvoorbeeld foto’s en filmpjes van amateurs (Skoeps). Wat is de impact van dit alles op ons leven en ons werken? Clay Shirky is al jarenlang expert op dit gebied en schreef er dit boek over.

Shirky zet met aansprekende voorbeelden uiteen hoe deze vormen van zelforganisatie werken, wat er de kenmerkende elementen van zijn en wat voor lessen we eruit kunnen trekken. Zo maakt hij aannemelijk dat, in tegenstelling tot wat we vaak denken, de techniek niet alleen virtueel maar ook juist fysiek contact makkelijker maakt.

Iedereen is een actueel, levendig geschreven boek dat op allerlei niveaus inzicht geeft in de maatschappij en de manieren waarop we communiceren en netwerken vormen. Het zal marketeers, entrepreneurs en iedereen die meer wil weten over de effecten van digitale ontwikkelingen talloze eyeopeners bieden.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Winston Scholsberg
De Wes methode
70% korting
12,00
Frank van Leer
De Impact Factor
Tweedehands Als nieuw
18,40
70% korting
nog 1 op voorraad
10,70
70% korting
6,95
Winston Scholsberg
De Wes methode
70% korting
12,00
Frank van Leer
De Impact Factor
Tweedehands Als nieuw
18,40
70% korting
nog 1 op voorraad
10,70
70% korting
6,95

Anderen bekeken ook

70% korting
5,45
70% korting
6,90
A. van der Meiden
Dag uit, eeuw in
70% korting
5,00
Alan Deutschman
Veranderen doe je zo
70% korting
5,80
18,00
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Inbound Marketing, Revised and Updated
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad