• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het managen van projecten

Auteur D. Boddy
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

4,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het managen van projecten
Het managen van projecten
Echt gebruikt
4,35
ISBN
9789043007108
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
280

Waar gaat het over?

DAVID BODDY
Het managen van projecten
Het managen van projecten behandelt alle mogelijke vormen van organisatieverandering. Het richt zich in het bijzonder op projectteams, aangezien deze een essentiële rol spelen bij het effectief implementeren van dergelijke projecten. Het boek is bijzonder geschikt voor degenen die project- of verandermanagement tot onderwerp van hun studie hebben gekozen en een waardevolle gids voor degenen die verantwoordelijk zijn voor het managen van een veranderingsproject. Het doel is om hen die verantwoordelijk zijn voor het vormen en managen van een projectteam meer vertrouwen en kundigheid te bieden bij het verwerven van inzicht in de menselijke aspecten van verandering. Dit boek is geschikt voor cursussen in projectmanagement en voor cursussen in strategisch, verander- en innovatiemanagement.
Belangrijkste onderwerpen van het boek
- Het beschouwt projectmanagement vanuit Het perspectief van organisatorisch gedrag en vormt zodoende een aanvulling op conventionele benaderingen, door de nadruk te leggen op formele methodes en procedures. Het concentreert zich op de menselijke aspecten van Het managen van projecten en projectteams.
- De auteur baseert zijn ideeën en theorieën op eigen onderzoek en ervaringen van en met mensen uit de praktijk, en brengt op deze manier theorie en praktijk met elkaar in verband.
- Elk hoofdstuk begint met een korte inleidende paragraaf die uitmondt in leerdoelen. Het vervolgt met een casestudy en daarbij behorende vragen, en besluit met aanbevolen en geraadpleegde literatuur. Dit biedt een gestructureerde leermethode en gelegenheid tot Het beoordelen van de eigen vorderingen. Het moedigt lezers ook aan om zich actief met Het studiemateriaal bezig te houden.
- De notitieblokken die door Het hele boek in de tekst geïntegreerd zijn moedigen lezers aan om de behandelde onderwerpen met hun eigen ervaring of die van hun organisatie in verband te brengen.
David Boddy is wetenschappelijk onderzoeker aan de Department of Business and Management van de University of Glasgow.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
7,15
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,50
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
32,55
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,10
4=3 actie
7,15
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,50
Ruud Boer
Brand Design
4=3 actie
5,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
32,55
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,10

Anderen bekeken ook

Katie Fforde
Praktisch perfect
4=3 actie
3,90
Mieke Lindenburg, Baigent, Michael
De race naar Armageddon
4=3 actie
9,75
Marieke Schoenmaeckers
Het groene kantoor
4=3 actie
14,50
4=3 actie
10,30
Ises International, Ernst Bosschers
Handboek projectmanagement
sorry, niet op voorraad
Tessa Leuwsha
Fansi's stilte
sorry, niet op voorraad
R. Bartl
Osteoporose
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
W. Tinnemans
Onzeker bestaan
sorry, niet op voorraad