• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het einde van online winkelen

Maak tweedehands je eerste keus
20% korting
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789039628638
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Jongen, Wijnand
Aantal pagina’s
332

Waar gaat het over?

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

20% korting
4=3 actie
7,00
4=3 actie
8,65
4=3 actie
4,75
30% korting
4=3 actie
5,00
Onbekend
Hoog bezoek
4=3 actie
4,80
Helen van Vliet, Helen van Vliet
Vries mij maar in
30% korting
4=3 actie
5,00
30% korting
4=3 actie
4,85
Lein van der Wulp
Mannen van Maasoord
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad